پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قول رفع مشکل آب شرب منطقه محروم چهاردانگه ساری

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری امروز در بیست‌وهشتمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست و نخستین یادواره شهدای روستا، اظهار کرد: احداث پل اروست یک درس مهم برای همه ما داشت و آن این بود که اگر همدلی و همراهی بین دستگاه‌های متولی باشد، می‌توان اقدامات بزرگ و ماندگار انجام داد.

وی افزود: مردم اگر ببینند مسؤولان صادقانه تلاش می‌کنند و بدون هیچ‌گونه سیاسی‌کاری در حال خدمت و در کنار مردم هستند، به انقلاب و نظام دلگرم می‌شوند.

فرماندار مرکز مازندران با تاکید بر اینکه اگر حمایت و همکاری مردم نبود این پل ساخته نمی‌شد، خاطرنشان کرد: مردم منطقه و اهالی اروست تا زنان و مردان کهنسال تا پایان کار، در کنار ما بودند و امیدواریم در همه برنامه‌ها و پروژه‌ها این همبستگی و ایمان و امید را شاهد باشیم.

نوبخت با اشاره به مسائل کوچک و بزرگ بخش چهاردانگه، گفت: چهاردانگه بزرگ‌ترین و در عین حال محروم‌ترین بخش مازندران است و ما باید با استفاده بهینه از ظرفیت‌های انسانی، طبیعی، تاریخی و خدادادی منطقه به‌ویژه شهدا، علما، نخبگان و فرماندهان بومی، موجبات رشد و تعالی متطقه را فراهم آوریم.

وی یاداور شد: اینکه در بیشتر دوره‌های مجلس، نمایندگان چهاردانگه‌ای توانستند یکی از دو کرسی حوزه ساری و میاندورود را به‌دست آورند، خود نشان از بزرگی جمعیت و ظرفیت‌های متعدد این بخش است که باید با همدلی و همراهی مسوولان و مردم، همچنین کنار گذاشتن بد اخلاقی‌ها، خشونت‌ها، بی‌مهری‌ها است تا به توسعه و ترقی برسد.

فرماندار ساری تصریح کرد: مسؤولان به مردم بدهکار هستند و وظیفه مسؤولان خدمت به مردم است؛ از این‌رو مردم هر کجا دیدند که مسؤولان فضایی را ایجاد کردند که قصد خدمت ندارند و بین خود و مردم فاصله انداختند، با قدرت مطالبه‌گری کنند.

نوبخت در پایان برای پیروزی فلسطین مظلوم آرزوی موفقیت کرد و گفت: مشکل آب شرب و احداث آببندان اروست و روستاهای اطراف تا سال بعد مرتفع می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.