پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قدردانی خانواده شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی از مردم انقلابی مازندران

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، خانواده شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی در پیامی از مردم انقلابی استان مازندران تشکر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

 بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

بی‌گمان شهدا شمع محفل بشریتند و شهید هدیه‌ای است به پیشگاه الهی برای دفاع از اسلام، ولایت و امنیت جامعه است. در سرزمین خاطره‌ها آنان که بخشنده‌اند و مهربان و اخلاص و مجاهدت دارند، جاودان می‌مانند. اینان که نشان محبت و مودت و معرفت بر سینه دارند چونان خورشیدی فروزان بر خاطره‌ها می‌درخشند و شهیدان ما از تبار عاشقانی‌اند که قلبی آکنده از صفا، وفا و دلدادگی دارند و در خاطره‌ها و فراتر از زمان‌ها و مکان‌ها ماندگارند.

با شهادت شهید مدافع امنیت، حریم، وطن و سرباز گمنام آقا امام‌ زمان (عج) و پیرو صدیق راه ولایت، شهید مصطفی نوروزی فضای استان ما مملو از عطر خوش ایثار، از خودگذشتگی و همدلی شد، آری هر بار که یکی از این پرستوها فضای شهر را به حضور خود عطرآگین می‌کند، مردم عزیز و شهیدپرور استان با حضور سرشار از شور و شعور خود ثابت می‌کنند که راه این شهدا تنها راه رسیدن به سعادت حقیقی و مسیر این شهدا تنها مسیر رستگاری و فلاح و نجات در دنیا و آخرت است.

بدین‌وسیله بر خود فرض می‌دانیم خاضعانه و در کمال ادب به پاس این حضور سجده شکر به درگاه احدیت به جای بیاوریم و از همه مسؤولین، ارگان‌ها، نهادها، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و به خصوص مردم انقلابی، غیور و شهید پرور استان مازندران در تمامی مراحل شنیدن خبر شهادت، انتقال پیکر، استقبال، شب وداع، تشییع پیکر، رژه خورویی، مراسم سوم و دیگر آیین‌ها و  برنامه‌ها با حضور گرم و صمیمی و باشکوه خود مایه قوت قلب و تسلی خاطر این خانواده شدند، کمال تشکر را داشته باشیم.

همین‌جا لازم است از صدور پیام‌های تسلیت نماینده محترم ولی‌فقیه در استان، وزیر محترم اطلاعات، استاندار محترم، نمایندگان محترم مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی، فرماندران محترم بویژه فرماندار مرکز استان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، ائمه محترم جمعه و جماعات، سلسله جلیله روحانیت، فرماندهی محترم سپاه کربلا، فرماندهی محترم انتظامی استان، فرمانده محترم  لشکر ۲۵کربلا، مدیرکل محترم اطلاعات استان، همکاران شهید در اداره کل اطلاعات استان و شهرستان، مدیرکل محترم و کارکنان صداوسیمای مازندران، سپاه ناحیه ساری، اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان، شهرداری ساری، بنیاد شهید، بخشدار دودانگه، فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد (ع) دودانگه، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت روستاهای دودانگه، اهالی شریف بخش دودانگه و بالاخص مردم متدین و انقلابی روستای ولیک‌چال و محله زینبیه شهر ساری و سایر اقشار مختلف مردم، مجموعه‌های مردمی و خادمان افتخاری شهدا در استان و همه بزرگوارانی که در این مدت از هیچ کوششی دریغ نداشتند، نهایت سپاس را داشته باشیم و از درگاه خداوند سبحان برای تک تک این برادران و خواهران ارجمند و آحاد مردم مومن آرزوی سلامت، سعادت و اجر عظیم در دنیا و آخرت مسئلت می‌کنیم.

امید است همه ما بتوانیم در این مسیر پیرو راه شهیدان، امام راحل (ره) و ولی‌امر مسلمین جهان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی باشیم و عطر خوش حضور شهیدان بتواند مایه همدلی بیشتر برای عزت و سربلندی این مرز و بوم و میهن اسلامی شود. ان‌شاءالله‌ تعالی
والعاقبه للمتقین
خانواده شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی

 /۸۶۰۳۱/غ




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.