پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فیلم: حضور امیرمحمد عالیشاه و تیم فوتبال آکادمی کیا در اتریش

تیم فوتبال آکادمی کیا با درخشش در این مسابقات به مقام نائب قهرمانی این مسابقات دست یافت و تنها در مسابقه ی پایانی این جام با شکست در ضربات پنالتی بازی را به تیم مونیخ 1860 آلمان واگذار کردند.

2

 

امیر محمد عالشاه، بازیکن نوجوان و خوش آتیه ی تیم فوتبال زیر 11 ساله های آکادمی کیا به رهبری و مربیگری مهدی مهدوی کیا و علی دوستی مهر در مسابقات کاردیال کاپ اتریش شرکت و با تیم ها و آکادمی های معتبر اروپا به رقابت پرداختند.

 

تیم فوتبال آکادمی کیا با درخشش در این مسابقات به مقام نائب قهرمانی این مسابقات دست یافت و تنها در مسابقه ی پایانی این جام با شکست در ضربات پنالتی بازی را به تیم مونیخ 1860 آلمان واگذار کردند.

 

برنامه تلویزیونی 90 در روز دوشنبه 11 خرداد 1394 گزارشی از حضور این نوجوانان خوش آتیه که از سراسر ایران توسط استعداد یابان آکادمی کیا انتخاب شده بودند، که امیرمحمد عالیشاه بازیکن خوب چهاردانگه ای هم در این تیم عضویت داشت پخش کرد. این گزارش و این فیلم توسط ابوالفضل امان الله عکاس با سابقه و معتبر ورزشی ایران ثبت و تهیه شده است.

 

[pro-player width=’630′ height=’420′ type=’video’ image=’https://www.4dangehnews.ir/wp-content/uploads/kia.jpg’]http://static.90tv.ir/21438002/kia-academy_90tv.ir.mp4[/pro-player]

 

زمان ویدئو : 5:10 ثانیه

حجم ویدئو : 25٫77 مگابایت

download-video

 

2 نظرات
  1. عالیشاه می گوید

    یه وقت اسمی از اروست نبرینا!!!
    حالا اگه ارایی بود تو بوق و کرنا می کردید ارایی هست…
    یه جور میگید چهاردانگه ایی هر کی ندونه فک می کنه کیاسریه…
    کل اروست واس ماس
    …………………………….
    چهاردانگه نیوز: دوست عزیز شما تفاوت چهاردانگه با کیاسر را هنوز نمی دانید، چهاردانگه شامل 95 روستا و یک شهر به نام کیاسر دارد. پوشش اخبار امیر محمد نشان می دهد برای چهاردانگه نیوز فرق ندارد مربوط به کدام روستا و شهر باشد ما همه را در یک واحد بزرگ به نام چهاردانگه می بینیم.
    از اظهار نظر تفرقه انگیز هم دوری فرمایید.

  2. Alireza Alishah می گوید

    درود بر امیرمحمد پلنگ چهاردانگه – اروست، افتخار اروست و خاندان بزرگ عالیشاه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.