پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فعالیت ۱۷۸۰ ورزشکار و مربی سازمان‌یافته در سوادکوه‌شمالی

0

عباس اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه‌شمالی، گفت: در دولت سیزدهم در این شهرستان ۷ سالن افتتاح شد که  ۴ سالن دولتی و ۳ سالن خصوصی بوده است.

وی افزود: ۹ قهرمان جهانی، آسیایی و بین‌المللی در رشته‌های کشتی، وزنه‌برداری، سومو و گراپلینگ و سرمربی تیم ملی گراپلینگ هم داشتیم که آیت شریفی در وزنه‌برداری، رضا افشار در کشتی، محمدجواد ابراهیمی در کشتی، ابراهیم خواری در کشتی و در رشته سومو خانم خدادادی و در رشته سومو آقای علاالدینی و در رشته گراپلینگ امیرعباس انوری و فرزاد انوری هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه‌شمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۱، بیش از ۹۲ درصد را جذب کردیم و پنج پروژه در حال اجرا داریم که حصارکشی سالن حر و رنگ‌آمیزی مجموعه ورزشی حر، برنجستانک و آهنگرکلا و چایباغ و تکمیل رختگن چالی را در حال انجام داریم.

اکبرزاده افزود: هزار و ۳۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته داریم که برای قبل از کرونا هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته فعالیت داشتند و تعداد ۶۰ مربی و ۲۰ داور در سوادکوه‌شمالی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه هم مسؤولیت جوانان و هم ورزش را داریم و شهرستان ما محروم است و از مدیران و‌ نمایندگان انتظار داریم که توجه به جوانان بیشتر شود و بودجه و نگاه ویژه ملی برای شهرستان نیاز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه‌شمالی، گفت: تنها استخر ورزش‌های آبی این شهرستان در دولت سیزدهم افتتاح شد که به صورت خصوصی و با وام اداره ورزش است.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.