پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فسخ قرارداد زمین‌های صنعتی راکد در مازندران/ اجرای طرح توسعه بوم‌گردی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران  در سفر به تنکابن از روستای شانه تراش، پایلوت بوم‌گردی تنکابن بازدید کرد.

حسینی‌پور با بیان اینکه با همت و همدلی اهالی شانه‌تراش و مسوولان شهرستانی؛  این روستا به منطقه ویژه گردشگری تبدیل شده است، گفت: تقویت سنت و فرهنگ غنی بومی در این روستا که حفظ و صیانت شده است، نیازمند حمایت دستگاه‌های اجرایی متولی گردشگری و صمت است.

استاندار مازندران همچنین از موزه مردم شناسی روستای شانه تراش دو هزار تنکابن بازدید و تصمیمات لازم برای تقویت و توسعه صنعت بوم گردی در این منطقه را اتخاذ کرد.

حسینی‌پور یادآور شد: طرح جامع گردشگری مازندران با محوریت توسعه بوم‌گردی تا ۳ماه آینده اجرایی می‌شود.

*شرکت شهرک‌های صنعتی با قاطعیت قرارداد زمین‌های صنعتی راکد را فسخ کند

استاندار مازندران در ادامه این سفر در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: سازمان‌هایی که مجوز بهره‌برداری برای واحدهای تولیدی صادر می‌کنند در صورتی‌که این واحدها راکد بوده و قابلیت و توانایی بهره‌برداری ندارند، باید مجوز بهره‌برداری آنها ابطال شود.

وی بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان نسبت به فسخ قرارداد زمین‌های صنعتی راکد، با قاطعیت عمل کند و این زمین‌ها را به سرعت در اختیار تولیدکنندگان جدید که دارای اهلیت و توانمندی کار باشند، قرار دهد.

استاندار مازندران در پایان خاطرنشان کرد: برخورد قاطع با کسانی که سالیان متمادی زمین‌های صنعتی را بدون هیچ‌گونه ساخت‌وساز و فعالیت تولیدی در اختیار گرفته‌اند، در راستای اجرای فرامین و منویات صریح مقام معظم رهبری است.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.