پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فجر 42| صحنه‌ای که خالی نشد/مسؤولان نوکر مردم و شهدا هستند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش خبرگزاری فارس، راهپیمایی متفاوتی را امروز در سراسر کشور شاهد بودیم، رژه خودرویی و موتوری برای اینکه اعلام شود؛ صحنه هیچ وقت خالی نمی‌شود.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم امروز در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، با اشاره به اینکه این روز نماد عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: نقش مردم برجسته‌ترین نماد است که امروز با مدلی که‌ طراحی شده تداعی می‌کند.

*امروز شاهد نمایش اقتدار این انقلاب هستیم

وی افزود: امروز کشور ما پس از ۴۲ سال گذر همه مشکلات به جایی رسید که اقتدار و عزت خود را این چنین جانانه به نمایش می‌گذارد و در منطقه به‌عنوان یک تفکر جدید به پشتوانه قاسم سلیمانی‌ها و ارزش‌های انقلابی ظاهر شده است.

بابایی‌کارنامی تصریح کرد: خدا را شاکریم که تحت رهبری مقام رهبری این نظام به راه خود ادامه می‌دهد امیدواریم تا ظهور حضرت مهدی موعود (عج) ادامه داشته باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به وظایفی که یک مسؤول در مقابل مردم دارد، گفت: همه مسؤولان نوکر مردم و شهدا هستند و باید خدمت‌گذاری صادقانه را به مردم ارائه کنند در این مسیر لحظه‌ای کوتاه نیایند و در همان راهی که امام و شهدا ترسیم کردند قدم بگذارند.

*مسوولان لحظه‌ای از خدمت‌گذاری درنگ نکنند

سپس، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس‌کل دادگستری مازندران با اعلام اینکه ۲۲ بهمن ماه به معنای واقعی کلمه یوم‌الله اکبر و نقطه عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب کشور عزیزمان ایران است، بیان کرد: به تعبیر امام راحل که انقلاب در این روز به ثمر نشست این روز یک عید بزرگ و انقلاب رهاورد تلاش و مجاهدت مردم ایران به رهبری امام راحل است.

وی تصریح کرد: ۲۲ بهمن ماه عصاره تمام زحمات، تلاش‌ها و ماجهدت انبیا، اولیا و فقهای والا مقام بود امیدواریم انقلاب اسلامی زمینه‌ساز انقلاب جهانی شود، وظیفه مردم و مسؤولان این است که همواره شکر این نعمت را به جا بیاوریم مردم در این ۴۲ سال با حضور در صحنه و در بخش‌هایی همچون دفاع مقدس، دفاع از حرم و انتخابات مردم عملا شاکر این نعمت بزرگ بودند.

اکبری خاطرنشان کرد: مهم این است که مسؤولان همواره به وظیفه خطیر خود جامعه عمل بپوشانند و لحظه‌ای از خدمت‌گذاری به مردم درنگ‌ نکنند شب و روز در پی خدمت به مردم باشند که البته در این مسیر تعدادی از مسوولان توجه داشتند ولی همه باید در پاسداری از انقلاب بکوشند.

*مردم از مسوولان جلوتر هستند

در ادامه منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ۲۲ بهمن ماه نماد پیروزی انقلاب اسلامی، احیای دوباره اسلام و یک دوباره دیگر برای انقلابی است که همچنان رو به پیش است، مردم ما در شرایط سخت در میدان هستند ما مسوولان هم باید بیشتر در میدان باشیم چرا که این مردم از ما جلوتر هستند.

توجه به ۲۲ بهمن مصداق “ان تنصرو اله ینصرکم و یثبت اقدامکم” است

محمد کریمی دادستان مرکز استان نیز با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن مصداق کامل “ان تنصرو اله ینصرکم و یثبت اقدامکم” است، گفت: توجه به این روز راه حل قابل تعمیم در برون‌رفت از تمامی مشکلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور خواهد بود.

وی افزود: در واقع برای خدا گام برداشتن و عدم ترس و نگرانی از قدرت‌های غیر او موجب گشایش در امور بوده و هست، اگر در جاهایی ضعف و شکست داریم برای این است که به وعدهای خدا شک می‌کنیم و از ادامه راه مقاومت با طاغوتیان زمانه به بهانه تعامل با دنیا چشم‌پوشی و یا سستی پیشه می‌کنیم که نه تنها نوک حمله اجانب کند نمی‌شود بلکه در امور هم شکست خواهیم خورد.

عباسعلی رضایی فرماندار ساری با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: جهان باید ببیند که ویروس کرونا هم نتوانست  از حضور مردم  در صحنه‌ جشن پیروزی انقلاب اسلامی جلوگیری کند.

 فرماندار ساری با اعلام اینکه جلوه‌گری حضور مردم پای انقلاب اسلامی ایران متفاوت از سنوات گذشته است، گفت: استقبال مردم بسیار مناسب بوده است.

وی ادامه داد: مردم انقلاب و نظام را دوست دارند گرچه برخی کاستی‌‌ها وجود دارد اما وقتی پای دفاع از اصل انقلاب اسلامی به میان می‌آید این کمبودها را کنار زده و پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند.

رضایی با اعلام اینکه مسؤولان باید قدردان این حضور بایشیم،افزود: تا آنجائیکه توان دارم در قبال مسؤولیتی که داریم غفلت نکنیم و امورات را به نحو شایسته انجام دهیم.

 /۸۶۰۴۸/ج

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.