پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فاز نخست شبستان آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) آمل افتتاح شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، فاز نخست طرح توسعه حرم امامزاده عبدالله(ع) آمل همزمان با هفته وقف و با حضور استاندار مازندران افتتاح شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل امروز در آیین افتتاح فاز نخست طرح توسعه امامزاده عبدالله گفت: فاز نخست این طرح شامل شبستان، سنگ‌فرش، درب و پنجره چوبی است که با صرف ۳۰ میلیارد تومان برای انجام آن هزینه شده است.

حجت الاسلام محمدهادی بهرامی افزود: مساحت شبستان امامزاده عبدالله (ع) آمل ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع است که جزو یکی از بزرگترین اماکن مذهبی و بقاع متبرکه کشور به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه با توجه به جایگاه مهم و ارزشمند و ارادت خاص مردم به استان مقدس امامزاده عبدالله آمل اظهار کرد: انتظار بود که برای اجرای طرح توسعه حرم و حریم این آستان مقدس باید از اول به عنوان‌ یک طرح کلان ملی دیده می‌شد.

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه آمل یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۲۷۰ سوئیت در این مجموعه نیاز به بهسازی و نوسازی دارد که به علت نداشتن منابع مالی بلااستفاده مانده است.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به اینکه برای تسریع در اجرای طرح توسعه حرم و حریم آستان مقدس امامزاده عبدالله نیازمند اعتبارهای ملی و مشارکت خیرین هستیم، گفت: امیدوار هستیم تا پایان امسال حداقل بخش شیشه کاری داخل شبستان انجام شود.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.