پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| بررسی، پیگیری و برخورد با ماجرای رقص در مدرسه آمل

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای «تشویق به اجرای رقص در مدرسه؛ لطفاً رسیدگی شود » خواستار پیگیری این سوژه شدند.

به تازگی فیلمی در فضای مجازی پخش شده که دختر بچه‌ای در مدرسه می‌رقصد و با جملات «رقص هم یک هنر است» و «چون شما قشنگ هنرنمایی کردی ما بهتون دو جایزه می‌دهیم» تشویق به کارهای خلاف عرف مدرسه و تعلیم و تربیت می‌کند.

این یک مطالبه است که رفتار مسؤولان در برخورد با کودک‌آزاری یکسان باشد و عوامل مربوطه بازخواست شوند.

در این سوژه آمده است؛ لطفا به مسائلی که مورد توجه بالا در فضای مجازی نیستند اما اهمیت زیادی دارند رسیدگی کنید.

محمد شعبانی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در این‌باره اظهار کرد: این موضوع بررسی، پیگیری و برخورد شد.

وی افزود: بیش از ۵ هزار مدرسه در استان داریم که۵۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس استان تحصیل می‌کنند که این اتفاق در یک مدرسه استان رخ داده ولی با توجه به اهمیت موضوع، بحث رسیدگی و برخورد با این تخلف را در دستور کار قرار دادیم.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: هر اقدامی جز دستورالعمل اصلی، تخلف محسوب می‌شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: برخی از مردم تصورشان بر این است آیین‌نامه آموزش و پرورش تغییر کرده درحالی‌که چنین موضوعی صحت ندارد.

وی با اعلام اینکه نمی‌توانیم خیلی از اتفاقات را نادیده بگیریم، گفت: البته مردم هم نباید با مشاهده یک تخلف فقط به مسائل یک بخش توجه کنند؛ بلکه اتفاقات خوبی در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی مدارس استان رقم می‌خورد که نباید نادیده گرفته می‌شود و از جمله این اتفاقات خوب استقبال دانش‌آموزان از فعالیت‌های فرهنگی و همچنین اردوی درون مدرسه‌ای برای نخستین‌بار در مازندران بوده است که استقبال پرشور دانش‌آموزان از نکات بارز این اقدامات محسوب می‌شود.

 /۸۶۰۳۴/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.