پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| با قطع جریان برق تاسیسات آب‌رسانی از مدار بهره‌برداری خارج می‌شوند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان‌ «مشکل کم شدن فشار آب در شهر نور مازندران را برطرف کنید» در  سامانه فارس‌من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

حمیدرضا خدابخش‌پور معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: بخشی از تولید برق کشور برق‌آبی است که به دلیل کاهش شدید بارندگی و نزولات جوی در سال آبی گذشته و نیز افزایش بی‌رویه مصرف برق، احتمال قطع جریان برق تاسیسات آب‌رسانی وجود داشته و این تاسیسات از مدار بهره‌برداری خارج می‌شوند که در پی آن مشترکان با افت فشار و یا قطع احتمالی آب آشامیدنی مواجه می‌شوند.

وی گفت: به منظور رفع این مشکل نشست‌هایی میان مدیران استانی آب و برق در روزهای گذشته برگزار شد و با هماهنگی‌ها و تعاملات صورت گرفته، مقرر شد قطعی برق تاسیسات آب‌رسانی به حداقل برسد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای مازندران با اعلام اینکه یقینا روزهای آینده شرایط بهتری در حوزه تاسیسات آب‌رسانی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: از مشترکان گرامی تقاضا داریم در حوزه‌های آب و برق مدیریت مصرف را رعایت کنند تا با همکاری یکدیگر گذر خوبی از تابستان امسال داشته باشیم.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.