پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عملکرد صحیح ستاد امر به معروف می‌تواند منتهی به افزایش مشارکت در انتخابات شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام علی‌اصغر زکوی رئیس دفتر  هیأت نظارت استان صبح امروز در جلسه با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با تاکید بر اهمیت وظایف این ستاد مهم، آمادگی نیروهای دفتر نظارت استان را برای همکاری هر چه بیشتر با این ستاد اعلام و اظهار کرد: امیدواریم این همکاری به شکل متقابل باشد تا بتوان در فرآیند انتخابات نیز از آن بهره جست و به سلامت انتخابات کمک کرد.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین آمر به معروف امام حسین (ع) بودند که به ما آموخت، افزود: با کشف علت اصلی منکرات، باید با ریشه‌ها و علت‌ها مبارزه کرد.

رئیس دفتر نظارت استان مازندران بیان کرد: منکرات حوزه بسیار وسیعی دارد و بحث عفاف و حجاب تنها بخش کوچکی از ـن است مثل فساد اقتصادی و اداری در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی که هم رهبر معظم و هم  افکار عمومی بر مبارزه با آن اصرار دارند که اینها هم باید در دایره فعالیت ستاد قرار گیرد.

ذکوی با اعلام اینکه امام حسین (ع) جهاد تبیین را مقدم بر اقدام عملی دانست، خاطرنشان کرد: بنابراین اقدامات ایجابی و تبیینی در اواویت باشد.

وی به تاکید بر اینکه  نتیجه امر به معروف و نهی از منکر باید به ارتقای سلامت جامعه و حاکمیت و نهایتا رضایت عمومی منجر شود، تصریح کرد:  انتظار می‌رود با بهبود عملکرد ستاد و خردمندی در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات، اعتماد عمومی به حاکمیت افزایش یابد و این اتفاق به مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۲ منتهی شود.

مهرداد محمدی دبیر ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران نیز در این جلسه با درخواست همکاری شبکه ناظران با این ستاد، به تبیین شاخصه‌های طرح جامع عفاف و حجاب پرداخت.

  /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.