پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عضویت در کتابخانه فریم و چهاردانگه رایگان است

در شهرستان به منطقه فریم وچهاردانگه نگاه ویژه داریم، تصریح کرد: عضویت در کتابخانه این مناطق رایگان است و همچنین در مرکز شهرستان افراد کم‌بضاعت هم به رایگان به عضویت کتابخانه‌ها درمی‌آیند

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از فرمانداری ساری، حسین اسلامی در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساری، اظهار داشت: کتابخانه مرکزی مازندران در ساری، یک پروژه ملی بوده که سال‌ها نیمه‌کاره باقی مانده است.

 

وی با بیان اینکه تنها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در استان پیگیر این پروژه است, افزود: یکی از خیران با نام محمد سیادتی بوده که تمامی سهم ارث مادری خود را که حدود سه هزار متر زمین در شهرک امام حسین (ع) و سه‌دانگ از یک خانه را برای احداث کتابخانه اختصاص داده است.

 

اسلامی گفت: این فرد خیر بنا دارد کتابخانه‌ای ویژه بانوان به نام مادر مرحوم خود ریحانه سیادتی احداث کند و وکالت تام‌الاختیار این کار را در اختیار اینجانب قرار داده است.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی ساری گفت: برای تجهیز سه کتابخانه در مرکز استان ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار لازم داریم.

 

باقری گفت: شهرستان ساری با ۱۱ کتابخانه در زمینه گسترش فرهنگ مطالعه، فعال است.

 

سرپرست کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساری با اشاره به اینکه سال گذشته طرح کتابخوان را به صورت آزمایشی شروع کردیم که بازخورد مثبتی داشت، گفت: برزگترین مشکل امروز در شهرستان ساری این است که فضای کافی برای مطالعه وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه در شهرستان به منطقه فریم وچهاردانگه نگاه ویژه داریم، تصریح کرد: عضویت در کتابخانه این مناطق رایگان است و همچنین در مرکز شهرستان افراد کم‌بضاعت هم به رایگان به عضویت کتابخانه‌ها درمی‌آیند.

 

باقری با اشاره به اینکه تاکنون ۲۱ نشست کتابخوان برگزار شده است، ادامه داد: برای تجهیز ۳ کتابخانه در ساری ۵۰۰ میلیون تومان، ۱۲۰ میلیون تومان برای کتابخانه ابن شهرآشوب و ۱۸۰ میلیون برای کتابخانه آزادگان اعتبار لازم داریم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.