پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عدم آنتن‌دهی تلفن همراه روستا ماهفروجک طی سه هفته اخیر/مدیرکل مخابرات پاسخ دهد

0


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، طی گزارشات مردمی که چند روزی است پی درپی به این خبرگزاری شده است و اهالی روستای ماهفروجک شهرستان ساری مجبور شدند از طریق رسانه صدای خود را به مدیر مخابرات شهرستان ساری اعلام کنند چرا که با مراجعات پی درپی که برای حل مشکل خود داشتند ناامید شده ‌اند.

مردم روستای ماهفروجک ساری حدود سه‌هفته‌ای است که از در دسترس نبودن تلفن‌های همراه خود و عدم آنتن‌دهی آن خبر می‌دهند.

گله و شکایت‌های فراوانی از حل نشدن مشکل خود از مخابرات شهرستان ساری دارند و بر این مدعی هستند که مراجعات مکرری به مخابرات شهرستان دارند و پرسنل مخابرات نه مشکلی از این افراد حل می‌کنند و نه پاسخ قانع کننده‌ای  به آنها می‌دهند و این امر سبب شد آنها با مشکلات عدیده‌ای در این زمینه مواجه شوند.

اهالی این روستا می‌گویند وقتی برای حل مشکل خود به مخابرات شهرستان مراجعه می‌کنیم یک شماره چهار رقمی در تهران را به ما می‌دهند و می‌گویند خودتان تماس بگیرید و مشکل‌تان را حل کنید.

وقتی که اهالی این روستا به شماره‌ای که مخابرات شهرستان ساری در اختیار آنها قرار داده تماس می‌گیرند وصل به اپراتور می‌شوند و هنوز هم نتوانستند این مشکل را رفع کنند.

آنها از مدیرکل مخابرات استان خواستار حل این مشکل بزرگ شدند چراکه زندگی این مردم چند هفته‌ای است دچار مشکل شده است و خواستار رفع و پیگیری این موضوع در اسرع وقت شدند.       

 /۸۶۰۳۵/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.