پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت مشارکت بازاریان و اصناف در انتخابات ریاست جمهوری

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رییس اتاق اصناف شهرستان بابل و رییس کمیسیون تولید و صادرات اتاق اصناف ایران، بازاریان را جهت حضور پرشور در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

رضا صادقی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت حضور اقشار مختلف مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این دوره از انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا اقتدار نظام اسلامی به مردم سالاری دینی بوده و سرنوشت مردم کشور در گرو انتخابات تعیین خواهد شد.

رییس کمیسیون تولید و صادرات اتاق اصناف ایران افزود: انتخابات ریاست‌جمهوری از آن حیث دارای اهمیت ویژه است که در قانون اساسی، وظایف مهمی برای رییس‌جمهور تعیین شده و در واقع، رییس‌جمهور مجری قانون اساسی است.

صادقی همچنین یادآور شد: اصناف و بازار که از ابتدای انقلاب اسلامی همواره پای کار انقلاب و نظام بوده‌اند و انتظار می‌رود اکنون نیز در این برهه حساس، بازاریان ضمن بررسی همه‌جانبه برنامه‌های دو نامزد انتخاباتی، به یک انتخاب اصلح برسند و سرنوشت آینده کشور خود را تعیین کنند.

او اظهار کرد: جا دارد در پایان عرایضم در فرصت باقیمانده انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از تمام آحاد مردم، بازاریان و شهروندان شریف شهرستان بابل دعوت کنم ضمن حضور خانوادگی پای صندوق رای، بار دیگر اقتدار مردم سالاری دینی کشور ایران اسلامی را به جهانیان نشان داده تا با حضور رئیس‌جهور منتخب، بتوانیم با شتاب بیشتری در راستای منویات رهبری معظم انقلاب به سوی قله‌های پیشرفت حرکت کنیم.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.