پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت راهبرد تحولی در سازمان بهزیستی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علی‌محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی امروز در نشست علمی تخصصی مدیران ارشد ستادی و استانی سازمان بهزیستی کشور  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: مایه افتخار است که این نشست با رویکرد هم‌افزایی در سازمان بهزیستی میان نیروهای ستادی و همچنین در شهرستان‌ها و روستاهای استان جاری و ساری کند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش براساس اخلاص و دغدغه‌مندی همکاران بهزیستی است، افزود: آنچه که امروز در کشور می‌بینیم مخاطبان جامعه هدف بهزیستی را تحت پوشش داریم از بهترین های خداوند هستند.

رئیس سازمان بهزیستی با اعلام اینکه برای همکاران من که کسوت آنان مددکاری است و به این کسوت افتخار می‌کنند، گفت: به همین دلیل با تاسی به قرآن و ذات الهی و ائمه و پای‌بندی به خون شهدا و احترام به آنان راهبرد تحولی را اگرچه خیلی سخت است، خواهیم داشت.

 

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این مراسم، اظهار کرد: حضور در جمع مدیران ستادی و استانی بهزیستی که یک نهاد ارزشمند بوده، افتخاری بزرگ است.

وی با بیان اینکه اگر نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد با فقرا سروکار دارند بهزیستی با مبتلایان سروکار دارد، افزود: باید به سراغ مبتلایان و زمین‌گیران برویم؛ چراکه آنان سزاوار مساعدت و کمک هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه کمک‌ها را صرفا نباید به مباحث مادی محدود کرد، تصریح کرد: ارائه خدمات معنوی به جامعه بهزیستی روح‌شان را مقاوم و شاداب می‌کند.

محمدی لائینی با بیان اینکه سازمان بهزیستی دارای متنوع‌ترین شرح وظایف است، اضافه کرد: جامعه هدف این سازمان نیز گرفتاری‌های متعددی دارد که خدمت در ابن جایگاه توفیق است‌.

 

وی با تاکید بر اینکه بهزیستی اجتماعی باید زمینه حضور در اجتماع را فراهم کند، خاطرنشان کرد: نهادها و ارگان‌ها باید نظارت شوند و دستوالعمل خودشان را در رابطه با جامعه هدف شما معلولان اجرا کنند؛ به این معنا که اگر در شهری دستورالعمل‌ها انجام نمیشود مسوولش رئیس سازمان بهزیستی آن شهر به‌خاطر عدم مدیریت است.

 /۸۶۰۳۴/


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.