پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت تسریع در آموزش ناجیان غریق و هوشمندسازی سواحل

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: پرونده طرح‌های دریای امسال با کاهش غرقی و همچنین یک‌هزار و ۲۵۳ نجات‌یافته‌ که ۲۱۰ نفر از آنان به بیمارستان اعزام شدند، بسته شد.

وی افزود: باتوجه به آزادسازی سواحل امسال نیاز بود تعداد ناحیان غریق افزایش یابد که لازم است از هم‌اکنون بحث آموزش ناجیان غریق در دستور کار قرار گیرد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: در ارتباط با آموزش ناجیان غریق با استانداری مکاتبه کردیم که لازم است در عملی شدن آن تسریع شود، در غیر این صورت به مشکل برمی‌خوریم.

کریمیان با اعلام اینکه نجات غریق درقالب تجهیزات پویا است، خاطرنشان کرد: هوشمندسازی ساحل نیز برای سال آینده ضروری است که باید اجرا شود تا تمام ناجیان غریق را به‌صورت دقیق رصد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان در ارتباط با واگذاری طرح‌ها به‌صورت ویژه ورود پیدا کنند، خاطرنشان کرد؛ موضوع دیگر اهمیت ورود سرمایه‌گذاران و تاثیر این حضور بر کاهش غریق است که باید سازوکار مناسب در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در پایان گفت: باید با آمادگی کامل به پیشواز طرح‌های دریا در سال آینده برویم تا با مشکلی مواجه نشویم.

 /۸۶۰۳۴/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.