پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهید آیت‌الله سلیمانی اهل منبر و خطابه بود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله علی معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائمشهر درباره ابعاد شخصیتی آیت‌الله سلیمانی، اظهار کرد: شهید عزیز آیت‌الله عباس‌علی سلیمانی ازجمله کسانی بود که در عرصه منبر و خطابه، ترویج معارف اهل بیت و در ذکر مصائب اهل بیت موفق بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله سلیمانی مجلس و منبر خوبی داشت، افزود: ایشان در استان سیستان و بلوچستان دو مرحله کاندید بودند و هر دو مرحله وارد  مجلس خبرگان رهبری شد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ما همسن و سال بودیم و با هم مانوس بودیم، تصریح کرد: در نشست در عرصه خبرگان کنار هم بودیم و ایشان خدمات خوب و مورد توجه مومنان و نیروهای ولایی و انقلابی بودند.

امام جمعه قائمشهر بیان کرد: طبیعی است این‌گونه افراد مورد توجه عوامل استکبار بودند، استکبار از پیش شخصیت‌های دیگری را هم ترور کردند که مایه تاسف و تاثر همه علاقه مندان ارزش‌های نظام بوده است.

معلمی با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه بکُشید ما را ولی مردم ما بیدارتر می‌شوند، اظهار کرد:  هیچ گونه عقلانی در ترور این انسان‌ها وجود دارد جز اینکه یا خودفروخته در برابر مطامع استکبار بوده و از ناحیه استکبار تغذیه می‌شدند.

وی یادآور شد: در مجلس خبرگان در برخی کمیسیون‌ها با هم عضویت و هم افزایی داشتیم و نسبت به هم مشورت و همفکری داشتیم و خیلی مانوس بودیم، اوایل انقلاب ایشان امام جمعه بابلسر بودند و در مراسم‌‌ها حضور داشتیم.

ادامه مصاحبه باتوجه به شرایط روحی ایت‌الله معلمی به زمان دیگری موکول شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.