پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شرکت ۶۵ هزار دانش‌آموز مازندرانی در امتحان نهایی

0


علی دهقان امروز درباره امتحانات دانش‌آموزان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی حضوری برای دو پایه نهم و دوازدهم در استان اظهار کرد: براساس دستورالعمل تنها امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم به‌صورت حضوری بوده و بقیه پایه‌ها امتحانات براساس برنامه‌ریزی‌های مدیران مدارس و مناطق آموزش و پرورش خواهد بود.

وی با اشاره به تحصیل ۴۳ هزار نفر از دانش‌آموزان مازندران در پایه نهم، گفت: هزار و ۴۸ مدرسه برای امتحانات حضوری پایه نهم آماده‌سازی شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران اضافه کرد: امتحانات پایه نهم از زور گذشته در استان آغاز شده و تا ۱۹ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

دهقان با بیان اینکه ۲۲ هزار نفر از دانش‌آموزان مازندرانی در پایه دوازدهم در حال تحصیل هستند، گفت: تعداد ۲۷۰ حوزه امتحانی برای امتحانات پایه دوازدهم در نظر گرفته شده که با توجه به شرایط کرونایی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تعداد حوزه‌های امتحانی دو برابر شده است.

وی ادامه داد: امتحانات پایه دوازدهم از روز گذشته آغاز شده و تا ۲۴ خرداد ماه امسال ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه خانواده‌ها هیچ نگرانی و دغدغه‌ای نداشته باشند، خاطرنشان کرد: نظارت‌های سخت‌گیرانه به همراه ضدعفونی حوزه‌های امتحانی اعمال می‌شود و کماکان نظارت‌ها ادامه خواهد داشت.

دهقان گفت: خانواده‌ها اگر مواردی مشاهده کردند که مسائل بهداشتی رعایت نمی‌شود با  سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۹۵۷۶۶۵، شماره تلفن ۳۳۳۱۴۱۲۶ و به‌صورت مجازی با شماره همراه ۰۹۱۱۳۱۴۶۰۸۷ در میان بگذارد.

 /۸۶۰۳۴/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.