پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سیلاب در راه مازندران/ محور کندوان ۷ مهر ماه مسدود می‌شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه طبق هشدار سطح نارنجی هواشناسی شاهد سیلاب و سیل در استان خواهیم بود، گفت: محور کندوان در ۷ مهر ماه مسدود می‌شود، تردد در سایر محوهای مواصلاتی مازندران جریان دارد البته باید از تردد غیر ضروری پرهیز شود.

عبدالرضا دادبود شامگاه ۶ مهر در حاشیه جلسه مدیریت بحران در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت جوی و احتمال وقوع سیل در مازندران اظهار کرد: با توجه به هشدار سطح نارنجی در خصوص بارشی که طی ۲۴ ساعت آینده برای مازندران صادر شد؛ وجود سیلاب، سیل و همچنین هشدار سطح قرمز در ارتفاعات داده شد.
وی افزود: برای پیشگیری از حوادث احتمالی تاکیدات لازم به دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی صورت گرفت و برای هر دستگاه وظایف ویژه تعریف شد.
دادبود با اعلام اینکه از صبح روز شنبه ۷ مهر اوج بارش‌ تا شب در مازندران ادامه دارد، تصریح کرد: تدابیر لازم برای پیشگیری از خطرات و حوادث احتمالی اندیشیده شد.
وی یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی متولی و خدمات رسان در محورهای اصلی و فرعی استان مازندران در حالت آماده باش قرار دارند، گفت: لازم است جلوی ترددهای غیر ضروری در محورهای اصلی و فرعی استان گرفته شود.
معاون عمرانی استانداری مازندران از مسدود شدن محور کندوان در ۷ مهر ماه خبرداد و تصریح کرد: تردد در سایر محوهای مواصلاتی مازندران جریان دارد البته باید از تردد غیر ضروری پرهیز شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی مازندران فردا در ارتفاعات استان بارش برف را خواهیم داشت.
 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.