پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سومین روز انسداد محور هراز/ پرهیز از ترددهای غیرضروری

0


حسین یوسفی ساداتی امروز درباره آخرین وضعیت محور هراز پس از ریزش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: امروز سومین روزی است که محور هراز براثر ریزش در محدوده شنگول‌ده به گزنک مسدود شده است.

 

وی با اشاره به بالا بودن عمق رانش، افزود: ماموران پلیس راه به همراه عوامل راهداری در منطقه حضور دارند و در حال بازگشایی مسیر برای تردد هستند.

 

فرمانده پلیس راه محور هراز ـ لاریجان اضافه کرد: باتوجه به خاک‌برداری در حال انجام است شاهد ریزش و رانش در این مسیر هستیم و همین موضوع باعث شده روند بازگشایی طولانی شود.

این مسؤول با بیان اینکه امروز هم بعید است این محور بازگشایی شود، تصریح کرد: درحال حاضر یک دستگاه بیل مکانیکی، چند دستگاه لودر و  گریدر در حال انجام عملیات بازگشایی هستند و تلاش همچنان ادامه دارد.

 

یوسفی با اعلام اینکه تا زمانی که مشکلات کاملا برطرف نشده مسیر بازگشایی نخواهد شد، خاطرنشان کرد: تاکید پلیس به باتوجه به حادثه خیز بودن این است رانندگان از این محور تردد نکنند؛ چرا که در صورت شلوغی کار به سختی پیش می‌رود و ترددها مانع پیشرفت کار خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: در محور هراز با توجه به کوهستانی بودن معمولا شاهد ریزش سنگ و وقوع سیلاب هستیم که در ایام بارش‌ها بروز این حوادث بیشتر است و لازم است رانندگان توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند.

 

 /۸۶۰۳۴/ج/ر




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.