پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سوادکوه میزبان تیم ملی تکواندوی نوجوانان

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، تیم ملی تکواندوی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران اردوی آمادگی خود را در شهرستان سوادکوه برگزار کرد.

فیض الله نفجم، سرمربی تیم ملی تکواندوی نوجوانان ۱۴ مرداد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به امکانات خانه تکواندو شهرستان سوادکوه گفت: برای دومین سال متوالی اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان را در این منطقه برپا کردیم تا از آب و هوای مطلوب و امکانات مناسب سوادکوه بهره مند شویم.

نفجم افزود: تیم ملی تکواندوی نوجوانان خود را برای مسابقات قهرمانی جهان اماده می‌کند و دو قهرمان ارزشمند مازندرانی هم عضو این تیم هستند.

نفجم که مسئولیت هیئت تکواندوی مازندران را هم بر عهده دارد، اشاره کرد: از قهرمانان تکواندوی مازندران دعوت کردیم تا در اردوی نوجوانان حضور پیدا کنند و با برگزاری دیدارهای تدارکاتی، آمادگی این ورزشکاران را بالاتر ببرند.

اردوی تیم ملی تکواندوی نوجوانان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئت تکواندوی سوادکوه در محل کمپ تیم‌های ملی تکواندو در شهر پل سفید برگزار شد.

چهاردهمین دوره رقابت‌های تکواندو نوجوانان جهان از ۱۰ تا ۱۵ مهرماه سال جاری به میزبانی کره جنوبی در شهر چانچئون برگزار خواهد شد.

این تیم با هدایت فیض الله نفجم به عنوان سرمربی و جلال خدامی و اسماعیل اسماعیل پور به عنوان اعضای کادرفنی در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.