پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سقوط پژو به دره در جاده کلاردشت یک کشته برجای گذاشت

0

امیرحسین عسگرزاده روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه صبح امروز در منطقه پردنگون مسیر مرزن آباد به کلاردشت اتفاق افتاد و راننده ۶۰ ساله بومی منطقه بعد از سقوط و برخورد با درختان در دره فوت شد.

وی ادامه داد: بعد از آگاهی از این حادثه تیم امداد و نجات از پایگاه لارک به محل حادثه اعزام و پیکر راننده را از دره خارج  و تحویل پزشک قانونی داد.

جاده کوهستانی مرزن آباد – کلاردشت یکی از راه های پرتردد و غیرایمن غرب مازندران است که به دلیل عرض کم و سخت گذر عده زیادی از مسافران و گردشگران را به کام مرگ کشانده و ساکنان شهر ییلاقی کلاردشت بارها خواستار تعریض آن شدند.

این مسیر ۲۰ کیلومتری سخت گذر و دارای گردنه های برفگیر و پیچ‌های تند است که شهر کلاردشت را به عباس آباد در غرب مازندران وصل می کند. در واقع شمار انبوهی از مسافران، گردشگران و حتی گردشگران خارجی به قصد بهره‌مندی از ظرفیت‌های طبیعی، گردشگری و آثار تاریخی از این مسیر آمدوشد می کنند و به همین خاطر این جاده  در برخی از ماه های سال بویژه نیمه نخست سال پر ترافیک است. 
این جاده که شهر مرزن آباد در جاده کندوان را به کلاردشت یکی از مناطق خوش و آب و هوای خطه شمال کشور وصل می کند در افکارعمومی به جاده مرگ شهرت یافته است. 

/۱۲۹۵/ ۱۶۰۲/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.