پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرپرست فرمانداری شهرستان سیمرغ منصوب شد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، لهراسب رحمتی طی آئینی با حضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و کمال علیپور خنکداری نماینده مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤولان به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سیمرغ معارفه و از زحمات محمدحسین ذکریایی قدردانی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در مراسم معارفه فرماندار جدید سیمرغ اظهار کرد: در نظام اسلامی ما قدرت در دست مردم جابه‌جا می‌شود و تکلیف گرایی یکی از الزامات مهم دولت سیزدهم است.

روح الله سلگی افزود: ما در مکتب عاشورا آموختیم که باید تکلیف گرا باشیم و برای خدمت به مردم و اعتلای نظام اسلامی در هر سنگری که ماموریت یافتیم خدمت‌رسانی کنیم.

سلگی گفت: در شرایط کنونی که بسیاری از کشورهای متخاصم بر علیه انقلاب اسلامی جبهه گرفته‌اند وظیفه فرماندار به عنوان یک هادی سیاسی بسیار اثربخش خواهد بود.

سلگی افزود: دشمن سرمایه‌های اجتماعی ما را هدف قرار داده و با ایجاد چالش‌های مختلف در صدد ضربه زدن به انقلاب و مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: هر چند عده‌ای می‌خواهند دولت سیزدهم را با بن بست مواجه کنند اما با تدابیر اندیشیده شده در دولت سیزدهم هیچ بن بستی را نخواهیم پذیرفت و برای آن راهکار و برنامه داریم.

سلگی بیان کرد: عده‌ای در هشت سال گذشته معیشت مردم را گروگان گرفته‌اند و با ارتباط به غرب گره زده بودند اما دولت سیزدهم به همه آموخت راه نجات کشور فقط چشم دوختن به غرب نیست.

وی گفت: ما بدنبال احیای تفکر شهدا هستیم و هیچ کس حق ندارد منافع شخصی خود را برخدمت به مردم ترجیح دهد.

به گزارش فارس : محمدحسین ذکریایی در یکم اسفند ۱۴۰۰ سکان هدایت فرمانداری سیمرغ را بر دست گرفته بود که ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ جای خود را به لهراسب رحمتی داد.

پایان پیام / ۸۶۰۶۹ /غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.