پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمربی نساجی : تا بازی با استقلال راه طولانی داریم/ تمرکزمان روی هوادار است!

0

به گزارش خبرگزاری فارس از  ساری، کارلوس هرناندس سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری قبل از دیدار نساجی و هوادار در جمع خبرنگاران، در خصوص بازی تیمش برابر شاگردان ساکت الهامی، اظهار کرد: مثل همیشه این بازی هم سخت خواهد بود.

وی افزود: مقابل تیمی که بازیکنان با تجربه‌ای دارد و مربی آنها که سال گذشته همراه نساجی به قهرمانی در جام حذفی رسیده و از نظر تاکتیکی، تیم خوبی هستند بازی داریم.

هرناندس ادامه داد: ناگفته نماند تیم ما با قدرت آمده تا نتیجه خوبی از این مسابقه بگیرد.

سرمربی نساجی مازندران بیان کرد: می‌خواهیم با کمک هواداران عزیزمان که همیشه کمک حال ما بودند، دست پُر زمین را ترک کنیم و برنده این مسابقه خانگی شویم.

 

وی از غایبان نساجی در این دیدار گفت و افزود: احمد موسوی، کریم اسلامی، صابر حردانی، عباسی و … غایبان ما هستند ولی بازیکنانی که کنارمان حضور دارند، ۱۰۰ درصد از آمادگی لازم برخوردار هستند و تمام بچه‌های ما همیشه آماده‌اند تا روند خوب بازی قبل را ادامه دهیم.

هرناندس از انگیزه دادن هواداران به تیمش گفت و افزود: حضور تماشاگران در دیدار جام حذفی مقابل پیکان خیلی تاثیرگذار بود و انگیزه زیادی به بازیکنان داد و انتظار دارم لحظات خوبی را در کنار تماشاگران رقم بزنیم.

وی ادامه داد: با روحیه‌ای که از گذشته گرفتیم، برای مسابقات دشوار پیش رو انگیزه مضاعف داریم. در طول هفته بازیکنان ما با انگیزه زیادی کار کردند و از نظر روحی و روانی کاملا آماده دیدار با هوادار هستیم.

سرمربی نساجی در خصوص قرعه نساجی در جام حذفی که باید مقابل استقلال قرار بگیرد، صحبت کرد و بیان داشت:  به تهران می‌رویم تا یک بازی انجام بدهیم و تمام تلاش‌مان را برای برد خواهیم کرد ولی فعلا تمام تمرکزمان را روی دیدار با هوادار گذاشتیم. تا بازی با استقلال راه طولانی داریم و نباید از الان صحبت کنیم.

پایان پیام/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.