پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سخنرانی فرمانده مقاومت بسیج کیاسر در نماز جمعه

به مناسبت هفته بسیج سرگرد پاسدار سلمان حمزه ای فرمانده بسیج مقاومت کیاسر در نماز جمعه کیاسر که با حضورگسترده بسیجیان بود در بین نماز سخنرانی نموده اند.

0

 

به  گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری از کیاسر، به مناسبت هفته بسیج سرگرد پاسدار سلمان حمزه ای فرمانده بسیج مقاومت کیاسر در  نماز جمعه کیاسر که با حضورگسترده  بسیجیان بود در بین نماز  سخنرانی نموده اند.

 

ایشان روز های اسارت اهل بیت و سوگواری سالار شهیدان  را تسلیت گفتند و یاد و خاطره دلاور مردان بسج در دفاع مقدس را گرامی داشتند.

 

فرمانده سپاه مقاومت کیاسر گفتند بسیج نهاد اجتماعی و با ابعاد متعدد می باشد و نگرش بسیج با دیگر سازمان های نظامی که فقط در زمان جنگ و برای دفاع در مقابل دشمن هستند متفاوت می باشد.بسیج نهادی پاسخ گوی نیازهای حیاتی جامعه می باشد.

 

بسیج در عرصه های اقتصادی سیاسی و فرهنگی بر اساس نیاز وارد می شود . مثلا در ایام جنگ به صورت شرکت مستقیم در جنگ و با اهدای خون خود نهال انقلاب را یاری نمودند. در بعد از جنگ در عرصه های مختلف سازندگی و عمرانی و فرهنگی وارد شدند.

 

سرگرد پاسدار حمزه ای افزود، بسیج در سال های اخیر در بعد فرهنگی و تربیتی بر اساس نیاز و نگرانی های موجود در کشور ورود کردند. چون در این زمان دشمنان در جنگ نرم اهداف خود را به شکل دیگر دنبال می نمایند.

 

ایشان اهم فعالیت های انجام شده توسط بسیج بخش چهاردانگه را تشریح نمودند و فعالیت هایی که برای بزرگداشت  هفته بسیج انجام می شود را بیان نمودند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.