پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سامانه جامع اطلاعاتی هیات فوتبال مازندران طراحی شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رییس هیات فوتبال مازندران به اقدام ویژه این هیات در طراحی سامانه جامع و یکپارچه فوتبال مازندران اشاره کرد و گفت: این سامانه کاملا بومی استان است و حداقل تا سه ماه آینده رونمایی خواهد شد.

رحیم درزی خلردی، چهارشنبه، ۲۴ مرداد در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه فوتبالی مازندران گفت: تا سال آینده تلاش خواهیم کرد تا بخشی از ساختمان در حال ساخت هیات فوتبال مازندران بهره‌برداری شود.

وی اضافه کرد: ساختمان هیات فوتبال مازندران در ۶ طبقه با ۲۱۰۰ مترمربع دارای بخش های مختلف در حال ساخت است که پیش‌بینی می‌کنیم تا سال آینده فاز نخست آن تکمیل و بهره‌بردای شود.

رییس هیات فوتبال مازندران در بخش دیگری به اقدام ویژه این هیات در طراحی سامانه جامع و یکپارچه فوتبال مازندران اشاره کرد و گفت: این سامانه کاملا بومی مازندران هست و حداقل تا سه ماه آینده رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این سامانه اطلاعات همه افرادی که در فوتبال مازندران به عنوان فوتبالیست، ورزشگاه‌ها، زمین فوتبال، مربیان و دیگر عوامل همکاری دارند بارگذاری خواهد شد و به عنوان یک مرجع جامع و کامل برای بهره برداری مورد استفاده و دسترس همگان قرار می‌گیرد.

رییس هیات فوتبال مازندران ادامه داد: مرحله نخست سامانه جامع هیأت فوتبال مازندران با راه‌اندازی سامانه جمع‌آوری مربیان و داوران آغاز شد که در مراحل بعدی قابلیت‌ها و دسترسی‌های بیشتری را دربر خواهد گرفت.

درزی خلردی اضافه کرد: مرحله نخست سامانه جامع هیأت فوتبال مازندران برای نخستین‌بار در کشور است که حتی مورد استقبال رییس فدراسیون فوتبال هم قرار گرفته و پیشنهاد شده که پس از رونمایی کامل این سامانه برای الگوگیری مورد استفاده دیگر هیات در استان‌های دیگر هم قرار گیرد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.