پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساخت ۱۵ واحد خانه محروم در محمودآباد

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، اسماعیل ابراهیم‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از مراحل ساخت و تکمیل یک واحد از خانه محروم در روستای‌های گلیرد و آزادمون اظهار کرد: سپاه شهرستان محمودآباد براساس دستورالعمل ابلاغی موظف به ساخت ۴۰ واحد مسکونی خانه برای محرومان این شهرستان است.

وی گفت: تاکنون برای ۱۵ واحد مسکونی با کمیته امداد امام خمینی تفاهم‌نامه همکاری و ساخت صورت گرفته و در این راستا با همکاری بسیج سازندگی،کمیته امداد امام خمینی، بنیاد مسکن و سپاه شهرستان در حال ساخت این واحدها برای محرومان مددجوی کمیته امداد امام خمینی هستیم.

ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: این ۱۵ واحد در روستاهای آزادمون، جونی‌کلا، علی‌آباد، عبدالله‌آباد، اسکنده، اسدالله آباد، زنگی‌کلای دابو، احمدآباد کلیج، زنگی‌کلای هرازپی، گلیرد، میرعلمده و بائوده علیا است که در روستاهای علی‌آباد، عبدالله‌آباد و اسکنده هر کدام دو واحد و در بقیه روستاها یک واحد مسکونی خانه محروم در حال ساخت است.

این مسؤول یادآور شد: میزان اعتبار هر واحد مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان بوده که مبلغ ۵۰ میلیون توان آن از طریق وام روستایی و ۳۰ میلیون وام بلاعوض دولتی و ۲۰ میلیون تومان از طرف کمیته‌امداد امام خمینی برای ساخت این واحدها هزینه خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد عنوان کرد: پروانه ساخت ۱۱ واحد به مساحت هر واحد ۵۰ مترمربع از بنیاد مسکن توسط کمیته امداد امام خمینی اخذ و دو واحد ۸۰ متری و یک واحد ۸۸ متری و یک واحد ۱۲۰ متر مربعی در ۱۲ روستا در حال احداث است.

ابراهیم‌نژاد در پایان گفت: با توجه به افزایش هزینه های ساخت و مصالح برای اینکه با این بودجه محدود بتوانیم خانه ها را زودتر تکمیل کنیم از نیروی کار بسیج سازندگی و بسیجیان روستاها استفاده کرده تا هم در یک عمل خداپسندانه شرکت کرده و هم عده ای از نیازمندان محروم جامعه را صاحب یک سرپناه آبرومندی کرده تا شرمنده خانواده نشوند.

به گزارش فارس، در این بازدید که به همراه عباس پورمسئول کمیته امداد محمودآباد و روحی مدیر بسیج سازندگی اعضای شورای اسلامی روستای های گلیرد و آزادمون و فرماندهان پایگاه بسیج همراه بوده تاکید شده که نیروهای بسیج سازندگی و هریک از دستگاه ها با همت بیشتر نسبت به تکمیل این واحدها اهتمام بورزند.

 /۸۶۰۳۸/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.