پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساخت میدان عرضه دام شمال کشور در بابل/ افتتاح بزرگترین مجتمع‌ ورزشی و تفریحی در مجتمع لاله‌آباد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، قربانعلی‌ولی‌زاده  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن گرامی‌داشت چهل‌و‌سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه‌فجر امسال با شعار محوری جشن ملی ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است و مربوط به طیف و قشر خاصی نیست، گفت: بزرگترین و مهمترین دستاوردهای انقلاب، استقلال و آزادی جمهوری اسلامی است و حضور مردم پای صندوق‌های رای نشانه استقلال و آزادی هست.

ولی‌زاده ادامه داد: در ایام‌الله دهه‌مبارک فجر، ۲۵ پروژه به ارزش ریالی ۸۷ میلیارد تومان در شهرستان بابل افتتاح خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل از برگزاری جشنواره‌های بومی محلی در بخش بندپی‌غربی و جشنواره توانمندسازی زنان روستایی در بخش گتاب گفت و افزود: در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران، یک غرفه برای معرفی قابلیت‌های گردشگری شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی درباره طرح نهضت ملی مسکن نیز گفت: ۱۴ هزار نفر ثبت‌نام کردند که بیش از ۳ هزار نفر پایش شدند، میزان زمین مورد احتیاج این شهرستان ۲۰ هکتار است که فعلا یک هکتار آن فراهم شد.

ولی‌زاده از پروژه‌های شاخص در دست اقدام شهرستان  خبر داد و گفت: آبرسانی به شهرهای گروه الف و تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستاهای بابل در دستور کار است، همچنین این شهرستان ۲۹ پروژه نیمه‌کاره  دارد که تکمیل این پروژه‌ها نیاز به ۷۵ میلیارد تومان بودجه است.

وی به پروژه‌های نیمه‌کار بابل اشاره کرد و افزود: تکمیل فاضلاب بابل و امیرکلا که از سال ۷۲ با ۳۰ درصد پیشرفت نیمه‌کار ماند، تکمیل و شروع فاز دوم استادیوم شهدای ۷ تیر، تکمیل مجتمع ورزشی ده‌هکتاری حیدرکلا (که با وجود بازدیدهای فراوان کاری صورت نگرفت)، تکمیل و تجهیز ۴۵ میلیارد تومانی سایت زباله انجیل‌سی، تعریض و زیرسازی جاده‌ها، تکمیل کنارگذر جنوبی که بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و ساماندهی حاشیه بابل‌رود که حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد از جمله پروژه‌هایی است که در اولویت اختصاص بودجه قرار دارند.

این مسؤول اظهار کرد: انعقاد تفاهم‌نامه احداث ۲۲ مدرسه با مشارکت خیران و هزینه ۷۲ میلیارد تومانی از پروژه‌های در دست اقدام است که پنج مدرسه در ایام دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود

و همچنین از ساخت میدان عرضه دام شمال کشور را در سه راه شیاده بندپی غربی خبر داد و در پایان گفت: افتتاح بزرگترین مجتمع‌ ورزشی و تفریحی در مجتمع تاجی لاله‌آباد با ۳۰ میلیارد تومان و ساختمان بخشداری بندپی غربی در ایام‌ دهه مبارک فجر انجام خواهد شد.

 / ۸۶۰۵۹/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.