پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زیباترین مدال را از سردار سلیمانی گرفتم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، آرین غلامی، قهرمان جوان شطرنج کشور در حاشیه برگزاری مراسم کنگره سرداران شهید استان مازندران، گفت: زیباترین مدال‌هایم را از سردار سلیمانی گرفتم.

اجلاسیه پهلوانان، کشتی‌گیران و قهرمانان شهید استان مازندران امروز (دوشنبه، ۹ مهر ماه) در سالن سردار سلیمانی مجموعه ورزشی ماهفروجک ساری در حال برگزاری است.

آرین غلامی، قهرمان شطرنج کشور در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خوشحالم یکی از زیباترین مدال‌های عمرم را از سردار سلیمانی گرفتم.

وی بیان کرد: حدود ۳.۵ است که در خارج از ایران تحصیل می‌کنم و سال آخر تحصیلی من است، ولی این را به جرات می‌گویم که هیچ کجا ایران نمی‌شود. بی‌صبرانه منتظر پایان تحصیل هستم تا دوباره در خاک کشور عزیزم خدمت کنم.

این قهرمان مازندرانی گفت: شهادت سردار باعث شد مقاومت‌ها و اتحادها بیشتر شود؛ ولی سردار راه را به ما نشان داد و باعث شد همیشه سربلند باشیم.

غلامی افزود: افتخار می‌کنم یک مازندرانی هستم و امیدوارم به لطف خون شهدا، بعد از تحصیلم دوباره بتوانم نام ایران و نام مازندران را در مسابقات و رویدادهای مختلف زنده کنم.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، آرین غلامی، استاد بزرگ ۲۰ ساله شطرنج که با ریتینگ ۲۵۲۲ نفر پنجم ایران است، برای تحصیل در رشته پزشکی به ترکیه رفته است. او سال ۱۳۹۷ در مسابقات ریلتون سوئد از رقابت با ورزشکار رژیم صهیونیستی خودداری کرد، اقدامی که بازتاب گسترده‌ای داشت. پس از آن، غلامی مورد تمجید مسئولان لشگری و کشوری قرار گرفت. او همراه خانواده‌اش با مقام معظم رهبری دیدار کرد و مورد تقدیر ایشان قرار گرفت. وی دیداری هم با شهید سردار سلیمانی داشت که او انگشترش را به یادگار به غلامی داد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.