پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

 زندان باید یک ندامتگاه و جایگاهی برای ایجاد تحول باشد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه قوی شدن بخش فرهنگی داخل زندان‌ها باید از اصول مهم باشد، گفت: زندان باید یک ندامتگاه و جایگاهی برای ایجاد تحول باشد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان مازندران، ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع)، اظهار کرد: از اینکه خادمی می‌رود و خادم دیگری می‌آید در سفر زندگی طبیعی است.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های زندانیان با خلاء سرپرستشان دچار دردسرهای زیادی می‌شوند، افزود: از این رو هم قاضی‌ و هم مسئول زندان باید نگاه چندجانبه را به این مجموعه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: عدالت باید در زمینه فضای فیزیکی و ساختمانی به اندازه کافی رعایت شود، زندان باید یک ندامتگاه و جایگاهی برای ایجاد تحول باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه قوی شدن بخش فرهنگی داخل زندان‌ها باید از اصول مهم باشد، گفت: عوامل زندان باید پایبند به اصول انسانیت باشند، عوامل خشن بی‌اخلاق آنجا معنا ندارد بلکه باید همچون پرستاران در بیمارستان باشند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.