پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رییس جمهور منتخب شایسته سالاری را مدنظر قرار دهد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مدیران دولت چهاردهم باید شایسته سالاری داشته باشند و در انتخاب این مدیران نباید مساله جنسیت، اقوام و مذاهب دخیل باشد و این خلاف عدالت و شایسته سالاری خواهد بود .

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در خطبه های نماز جمعه ساری با اشاره به سالروز تاسیس نماز جمعه گفت: نماز جمعه جامعه را به وحدت و انسجام هدایت کرده و همزمان پیوند امت و امام را شکل می‌دهد.

امام جمعه ساری افزود: نماز جمعه سنگر انقلاب اسلامی و پرورشگاه و قدمگاه شهیدان است و این پایگاه خدمت به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه مساله جمعیت باید جدی گرفته شود، تصریح کرد: لازم است ازدواج و فرزندآوری بیشتر شود و جمعیت کشور به سمت جوانی حرکت کند.

این مسئول به آغاز فصل برداشت برنج اشاره کرد و و از دولتمردان خواست ممنوعیت واردات برنج، عدم عرضه برنج های موجود در بنادر و عدم تخصیص ارز ترجیحی برای واردات برنج را در چند ماه اخیر مورد نظر قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در فصل گرما لازم است در مصرف آب، برق و گاز صرفه‌جویی شود، خاطرنشان کرد: چرا که معدل و سرانه مصرف کشور ما نسبت به کشورهای دیگر چند برابر است و باید این موضوعات جدی گرفته شود .

آیت‌الله محمدی لائینی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مجلسیان به همراه رئیس جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: خصوصیات افرادی که قرار است در دولت چهاردهم صاحب مقام شوند در ۱۱ عنوان مطرح کردند.

وی با استناد به فرمایشات رهبری افزود: آن کسی باید میدان داری کند باید امین، صادق، متدین و از بن دندان معتقد به نظام جمهوری اسلامی، امیدوار به آینده، تشرع، اشتهار به پاکدستی و صداقت داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: داشتن نگرش ملی بجای نگرش حزبی، کارآمدی از دیگر خصوصیات است و با لحاظ کردن این ملاک‌ها هیات وزیران خوب، کارآمد، متدین و انقلابی سر کار بیایند تا بتوانند مسائل کشور را پیش ببرند .

امام جمعه ساری یادآور شد: مدیران دولت چهاردهم باید شایسته سالاری داشته باشند و در انتخاب این مدیران نباید مساله جنسیت، اقوام و مذاهب دخیل باشد و این خلاف عدالت و شایسته سالاری خواهد بود .

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.