پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رکورد سرمربیان غایب در نشست‌های خبری شکسته شد!

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، حاضرنشدن سرمربیان تیم‌های لیگ برتری مهمان نساجی مازندران در مصاحبه پیش از مسابقه، با غیبت سرمربی تیم فولاد خوزستان و ثبت یک رکورد جدید برای غیبت سرمربیان در مازندران شکسته شد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، به گفته رضا وریجی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران ،«عبدالله ویسی» سرمربی تیم فولاد خوزستان، به نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نساجی که قرار بود عصرجمعه و پیش از مصاحبه خبری سرمربی تیم نساجی مازندران انجام شود، نخواهد آمد.

تاخیر در پروازها و ناهماهنگی در برگزاری نشست های خبری، در سالهای اخیر بدیهی‌ترین پاسخی بود که از سوی باشگاه‌هایی که سرمربیان آنها در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کردند، به جامعه خبری اعلام شد.

این درحالی است که هیچ یک از سرمربیان تیم‌های میهمان نساجی درلیگ بیست وسوم که به مازندران سفر کرده بودند، درنشست های خبری پیش از مسابقه شرکت نکردند و از این حیث یک رکورد جالب و البته منفی به ثبت رسیده است.

این رویه ناپسند که به سریالی شدن غیبت سرمربیان تیم های در نشست های خبری در بیشتر شهرستانها نیز سرایت کرده، باعث گلایه خبرنگاران محلی استانها شده و با وجود گلایه های متعدد پاسخی هم به آن داده نشده است!

این در حالی است که طبق اعلام فدراسیون فوتبال تمام سرمربیان تیم‌های مهمان و میزبان مکلف به حضور در مصاحبه پیش از دیدار رقابت‌های لیگ برتری هستند.

مصطفی صداقت مربی تیم نساجی مازندران هم همانند چند مسابقه قبلی در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش برابر خبرنگاران در محل هتل سالاردره ساری شرکت کرد و پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران بود.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، در هفته سی ام و پایانی مسابقات امسال لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۹ وهمزمان با هفت مسابقه دیگر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه خانگی شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم فولاد خوزستان است.

شاگردان ساکت الهامی با پیروزی پرگل ۵ برصفر هفته بیست ونهم برابر میزبان خود هوادار تهران تا حدودی از خطر سقوط رهایی یافتند،اما تیم فولاد خوزستان برای بقا درلیگ نیاز به کسب پیروزی برابر نساجی دارد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.