پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رژیم صهیونیستی در شعله‌های خشم جبهه مقاومت محو می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی جبهه انقلاب مازندران اظهار کرد: اکنون رژیم موقت صهیونیستی در متزلزل‌ترین شرایط خود از زمان تاسیس غیرقانونی تاکنون قرار دارد.

وی عملیات متهورانه رزمندگان مقاومت در عمق سرزمین‌های اشغالی را نتیجه طبیعی سال‌ها ویرانگری و اشغالگری صهیونیست‌ها دانست و افزود: این عملیات متهورانه پوشالی بودن هیمنه گنبد آهنین و توان نظامی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به جنایات غیر انسانی صهیونیست‌ها در یک هفته اخیر بویژه بمباران بیمارستان‌ها در نوار غزه اظهار کرد: عزم و اراده مستحکم مردم نوار غزه در مقابل رژیم سفاک صهیونیستی حیرت جهانیان را برانگیخت.

وی با ستایش موضع پایدار کشورمان در حمایت همیشگی از مبارزان فلسطینی خاطرنشان کرد: دفاع از مظلوم از اصول راهبردی و ماندگار انقلاب اسلامی است که به‌هیچ وجه تغییر پذیر نیست.

سلگی با اشاره به سکوت مرگبار مجامع جهانی بویژه سازمان ملل متحد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی گفت: همراهی آشکار مجامع و سازمان‌های بین‌المللی و نیز دولت‌های فاسد غربی با اشغالگری و ددمنشی صهیونیست‌ها لکه ننگی بر پیشانی آنها است که هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اظهار کرد: جبهه مقاومت با شجاعت و اقتدار کامل ضربات جبران ناپذیری بر پیکر رژیم موقت صهیونیستی وارد کرد که موجب هراس حامیان غربی نتانیاهو شد.

وی گفت: شعله‌های خشم مقدس مبارزان جبهه مقاومت و ملت‌های آزاده جهان تا محو کامل غاصبان سرزمین وحی خاموش نخواهد شد.

سلگی بااشاره به اعلام آمادگی خودجوش هزاران نفر از مردم مومن دیارعلویان برای اعزام به نوار غزه و یاری جبهه مقاومت، ضمن تجلیل از روحیه حماسی مردم عاشورایی این خطه که در عرصه‌ جهاد و شهادت پیشتازند، افزود: هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای اعزام نیرو به غزه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: رزمندگان پرتوان جبهه مقاومت با بلوغ کامل عقیدتی، سیاسی و دست برتر در عملیات نظامی، طومار عمر کوتاه دولت نامشروع صهیونیستی را در هم خواهند پیچید.

معاون سیاسی استاندار مازندران تاکید کرد: افشای جنایات رژیم صهیونیستی و رفتار غیر انسانی لیبرال دموکراسی غرب در حمایت از نسل کشی صهیونیست‌ها در فلسطین رسالت خطیر وفاداران جبهه انقلاب است.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.