پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رونمایی مجازی از کتاب زندگی مرد خستگی‌ناپذیر خان‌طومان

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مراسم رونمایی از کتاب زندگی و خاطرات شهید مدافع حرم؛ حسن رجایی‌فر  این مرد خستگی‌ناپذیر خان‌طومان ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۹۹ مسجد جامع بابل برگزار و به‌صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام شهید پخش می‌شود.

مصیب معصومیان این بار به سراغ مرد خستگی ناپذیر خانطومان رفته است؛ مردی که هنوز پیکر پاک و خسته‌اش به وطن بازنگشت.

شهید مدافع حرم حسن رجایی فر در چهارم تیر ماه ۱۳۵۴ در یکی از روستاهای کامی‌کلا شهرستان بابل و در پای کوه‌های سر به فلک کشیده البرز چشم به جهان گشود که نامش را از ارادت خاص خانواده متدین و مذهبی‌اش به خاندان بزرگ عصمت و طهارت، حسن نامیدند.

از همان اول کودکی صبر و زیبایی خلقش زبانزد اهل روستا بود و دوران تحصیلات ابتدایی و متوسطه‌اش را در همان روستا و منطقه تا سطح دیپلم به پایان رساند و از آنجایی که به کارهای الکتریکی و برق علاقه داشت، مهارت خاصی در این زمینه کسب کرد و پس از آن خدمت سربازی و در امتداد خدمت مقدس سربازی، به سربازی دائمی نظام در آمد و در سال ۱۳۸۷ به عضویت پاسداری در سپاه متنعم شد.

۱۴ فروردین ۱۳۹۵ موعد دوم ماموریتش بود. پس از رزم سنگین ۲۲ روزه در مناطق عملیاتی حلب، خان طومان و دیگر مناطق عملیاتی سوریه مشغول رزم بود که در روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۹۵ و در عملیات ناجوانمردانه دشمن کافر، به همراه ۱۴ لاله خونین بال استان همیشه لاله خیز مازندران در منطقه خان طومان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و هنوز هم پیکر پاک و خسته‌اش به وطن بازنگشت.

ماجرای زندگی این شهید والامقام در این کتاب به تصویر کشیده که خواندنش خالی از لطف نیست.

 /۸۶۰۳۴/ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.