پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روند احداث دبستان دوکلاسه روستای «پشرت» چهاردانگه سرعت گرفت

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تحصیل دانش‌آموزان روستای محروم «پشرت» در کانکس و نگرانی خانواده‌های آنها به دلیل نفوذ سرما و گرما و همچنین مشکلاتی در فصل سرد دستمایه پیگیری بسیاری از رسانه‌ها برای بیان مشکلات این مدرسه شده بود و نهایتا با ورود خیران و گروه‌های جهادی مقرر شد این مدرسه تا مهرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

عادل الندانی مسؤول دهستان‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در بازدید از روند احداث مدرسه روستای «پِشرت» اظهار کرد: عرصه‌های محرومیت‌زدایی باید با نگاه ویژه‌ای اتفاق بیفتد که این خود مستلزم استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های جامعه محلی و گروه‌های جهادی یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی‌های حداکثری به مناطق محروم باید باشد.

مسؤول قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا با اعلام اینکه این قرارگاه تمام توان خود برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا درآوردن رفع مشکلات مختلف در حوزه‌های مختلف به کار خواهد بست، تصریح کرد: گروه‌های جهادی تخصصی در هر عرصه‌ای می‌توانند با یک کار تیمی، جهادی و تکاملی به اهداف غایی خود که رفع محرومیت و برداشتن چالش مشکلات پیش‌رو است، برسند و در همین راستا نیز این قرارگاه با بسیج جامعه محلی روستای پشرت و گروه جهادی صاحب الامر (عج) روند احداث دبستان دوکلاسه ی پشرت را سرعت بخشید.

الندانی با قدردانی از خیِّر مدرسه‌ساز، مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، سازمان بسیج دانشجویی استان، اداره آموزش و پرورش بخش چهاردانگه، مسؤولان روستای پشرت، و شهرداری و شورای شهر کیاسر که کمک‌های زیادی به این مجموعه در احداث انجام می‌دهند، بیان کرد: همگام سازی و ایجاد وحدت روّیه بین یک جامعه محلی و در مرحله بعد استفاده از همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جامعه ی محلی می‌تواند به پیشبرد فعالیت‌های جهادی در روستاها کمک‌ کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی نقش به‌سزایی در جامعه کنونی به‌ویژه در مناطق محروم ایفا می‌کنند، گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا از هر ظرفیت بالفعل و بالقوه‌ای در سطوح مختلف استان برای خدمات‌رسانی‌های حداکثری و فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم در راستای زدودن چهره فقر و  محرومیت از محروم ترین نقاط استان استفاده خواهد کرد.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.