پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روایت ۱۰۰۰ روز خدمت صادقانه دولت شهید رئیسی در سوادکوه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سه سال از دولت شهید جمهور گذشت در این مدت اهالی شهرستان سوادکوه طعم شیرین خدمت را چشیدند و هر روز از این هزار روز را با امید به افتتاح طرحی بر زمین مانده یا خدمتی برای بهبود کیفیت زندگی سپری کردند.

تبیین اتفاقات مثبتی که در دولت سیزدهم برای شهروندان سوادکوهی انجام شد، حداقل کاری است که باید به آن اهتمام ورزید.

رمضان غلامی فرماندار سوادکوه در روایت خدمات آیت الله رئیسی در قامت ریاست جمهوری در گفت وگو با ایسنا گفت: با همه برکات و اثرات مثبت انقلاب اسلامی و ۱۰۰۰روز خدمت صادقانه، همچنان شرمنده مردم هستیم.

فرماندار سوادکوه بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان شهرستان را اینگونه عنوان کرد که شروع احداث ساختمان CCU، افزایش عملکرد شاخص‌های بیمارستان در حوزه هایی مانند افزایش تعداد مراجعین و پذیرش بستری، افزایش متخصصان، افزایش نیروی انسانی و غیره تاسیس و افزایش مشارکت خیرین سلامت و اجرای ۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری معادل ۲۲۴ میلیارد ریال تنها بخشی از عملکرد موفق درمان شهرستان در این دوران بود.

راهسازی و آسفالت راه‌های روستایی از دیگر اقداماتی بود که در دولت سیزدهم برای شهرستان سوادکوه انجام پذیرفت و شهروندان و روستائیان از آن بهره‌مند شدند.

غلامی گفت: بیش از ۵۰ کیلومتر راه روستایی و به همین میزان محور اصلی سوادکوه در دولت سیزدهم آسفالت یا بهسازی شد که در تاریخ راهسازی شهرستان کم سابقه است.

فرماندار سوادکوه افزود: اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد تومان در آسفالت راه‌های روستایی هزینه شده است و امیدواریم این زیرساخت‌ها باعث مهاجرت معکوس و رونق روستاها شود.

روایت ۱۰۰۰ روز خدمت صادقانه دولت شهید رئیسی در سوادکوه

وی ادامه داد: گازرسانی به روستاهای وولوپی و راستوپی در بخش مرکزی شهرستان سوادکوه از دیگر اقدامات مهم دولت آیت الله شهید رئیسی بود که اثرات مثبت آن را سال‌ها شاهد خواهیم بود. اهالی روستاهای سوادکوه به‌خاطر کوهستانی و سردسیر بودن همیشه برای تامین سوخت با مشکلات اساسی مواجه بودند. استفاده از نفت سفید و هیزم سختی‌های خود را دارد و سال‌ها طول کشید تا گاز به این روستاها بیاید و این اتفاق در دولت سیزدهم افتاد.

روایت ۱۰۰۰ روز خدمت صادقانه دولت شهید رئیسی در سوادکوه

فرماندار سوادکوه گفت: ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار و کار جهادی سبب شد تا هدیه ارزشمند دولت آیت الله رئیسی به روستانشینان بالادست سوادکوهی برسد و روستاها جای بهتری برای زندگی شوند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.