پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رنگرز: منتظر قطعی شدن حضور هواداران نساجی در فینال هستیم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جلسه هماهنگی درباره فینال جام حذفی فوتبال ایران که نساجی مازاندران یکی از فینالیست‌ها است با حضور روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، حسن رنگرز  مدیرکل ورزش و جوانان استان، مولایی‌قرا  فرماندار قائم‌شهر و دیگر مسؤولان ذیربط برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در این نشست گفت: در برگزاری نیمه‌نهایی جام‌حذفی همه‌ی مسؤولان پای کار بودند و امیدواریم یک فینال در طراز مردم علاقه‌مند استان شاهد باشیم.

وی گفت: ما نساجی را برای همه مردم مازندران می‌دانیم و این تیم متعلق به همه مردم ورزشی مازندران است.

سلگی تاکید کرد: نساجی نمادی از غیرت جوانان و مردم استان است و مردم مازندران در جنگ، در دانشگاه، در مدیریت و در همه حوزه‌ها باغیرت و توانمند هستند و امیدواریم در فینال هم شاهد پیروزی و سرافرازی نساجی باشیم.

حسن رنگرز نیز همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها و در راس استانداری برای حمایت از نساجی را ستود و گفت: موفقیت این تیم محبوب استان در جام‌ حذفی و حضور در آسیا به مردم مازندران هدیه داده شود. 

 رنگرز با اشاره به دغدغه هواداران نساجی برای شرکت در فینال افزود: پیگیری‌هایی با مدیریت استاندار ادامه دارد و به دنبال این هستیم هم بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود و هم هواداران پرشور مازندرانی بتوانند در ورزشگاه حاضر باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: بنده از طریق فدراسیون فوتبال پیگیر این موضوع و بلاتکلیفی هواداران مازندرانی برای دیدار فینال شدم و همچنین استاندار تماسی تلفنی با وزیر ورزش و جوانان داشت که موضوعات به سرپرست فدراسیون فوتبال هم منتقل شد.

رنگرز تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته قطعا استادیوم آزادی میزبان بازی فینال است اما ما هم منتظر قطعی شدن حضور هواداران هستیم نیاز به مجوز شورای تأمین استان تهران دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در خصوص اعزام هواداران مازندرانی به دیدار فینال هم گفت: طبق دستور استاندار ۶۰ دستگاه اتوبوس هماهنگ شده و تأمین هزینه، تهیه بسته‌های فرهنگی برای هواداران، تهیه افطار، تأمین امنیت مسیر توسط پلیس راهور، استقرار گروه‌های امدادی هلال احمر و بسیاری از برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد. 

به گزارش فارس، مقرر شد، در صورت قهرمانی نساجی روز جمعه با حضور هواداران جشن قهرمانی نساجی در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شود.

 /۸۶۰۵۹/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.