پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رمز ماندگاری سپاه در گرو تقویت بنیه معنوی و اعتقادی است/ سپاه با بصیرت و هوشیاری تحولات دنیا را رصد می‌کند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، همایش بزرگداشت سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری و روز عقیدتی سیاسی در سپاه با حضور آیت‌الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام زارعی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در استان مازندران، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا، فرماندهان، مسؤولان و مربیان برتر در حوزه تعلیم و تعالی عقیدتی و سیاسی امروز در سالن اجتماعات غدیر سپاه استان برگزار شد.

حجت الاسلام رعایتی در این همایش، با اشاره به اینکه  تحول عظیمی در دنیا در حال رخ دادن است، گفت: سپاه با بصیرت و هوشیاری تحولات دنیا را رصد می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه بنیه اصلی سپاه معنویت است، افزود: سپاه با همین معنویت در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده است.

رعایتی با بیان اینکه رمز ماندگاری سپاه  تقویت بنیه معنوی و اعتقادی است، خاطرنشان کرد: شهید مطهری به مبانی اعتقادی عمل کرد و برای همین ماندگار شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به حادثه طبس هم اشاره و اضافه کرد: نه تنها در حادثه طبس، نصرت خدا دیده شد، بلکه امروزه دشمن با بروزترین سلاح‌ها هم نتوانست یمنی‌ها را از پای درآورد.

در این همایش که به همت معاونت عقیدتی سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا برگزار شد، از مسؤولان، فرماندهان و مربیان فعال و برتر در حوزه تعلیم و تعمیق معارف بصیرتی و دینی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.