پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رقابت ۳۰۹ کشتی‌گیر در مسابقات قهرمانی بسیج کشور

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی بسیج کشور  اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۳۰۹ ورزشکار از ۲۱ استان در دو رشته آزاد و فرنگی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در رشته آزاد ۲۳ تیم و در فرنگی ۱۶ تیم در این مسابقات حضور پیدا کردند، افزود:
آنچه این دوره از مسابقات را با دوره‌های گذشته متفاوت کرده حضور چهره‌های شاخص و قهرمانان ملی است، تعداد زیادی از کشتی‌گیران که در مسابقات شرکت کرده‌اند دارای مقام‌های ملی و بین‌المللی هستند و به همین دلیل مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

رئیس هیأت کشتی بسیج کشور خاطرنشان کرد:  برای اینکه بتوانیم مسابقات قهرمانی کشتی بسیج را پرشورتر و با نشاط‌تر برگزار کنیم برنامه‌ریزی شده است که پایان سال و سال آینده لیگ کشتی بسیج را در کشور برای نخستین بار راه‌اندازی و همچنین دوره‌های توانمندسازی برای مربیان، کادر فنی و داوران برگزار کنیم.

سردار مسلمی با بیان اینکه ارتباطات بسیار خوبی با فدراسیون کشتی کشور داریم، بیان کرد: جا دارد از علیرضا دبیر تشکر کنیم که با دغدغه مندی برنامه‌های ما پیگیری می کنند و کمک‌های زیادی را به هیات کشتی بسیج داشتند.

وی گفت: یکی از برنامه‌ها و اهداف ما این است که اخلاق پهلوانی را برای نسل آینده در حوزه کشتی جانمایی کنیم تا پهلوانان به عنوان الگوهایی همچون تختی پرورش و رشد پیدا کنند.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.