پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رفتار صادقانه آیت‌الله رئیسی برخاسته از نگاه عمیق اعتقادی وی بوده است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ضمن اشاره به دلدادگی مردم نسبت به انقلاب، امامین انقلاب و روحانیت خاطرنشان کرد: رفتار صادقانه شهید آیت الله رئیسی برخاسته از نگاه عمیق اعتقادی وی بوده است و موجب قوت نظام جمهوری اسلامی شده است.

دکتر قاسم عزیززاده گرجی امروز در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره علامه حلی (ره) استان مازندران ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت و تسلیت درگذشت رئیس جمهور محبوب و همراهانشان گفت: هر امری اگر پشتوانه پژوهشی نداشته باشد مطمئناً به مقصد و مقصود نخواهد رسید.
وی افزود: بسیاری از اموراتی که امروزه تصمیم سازی و اجرایی می‌شود، اگر آسیب شناسی شود و تحقیق و پژوهش هدفمند و موثر صورت گیرد، متحول خواهد شد.
عزیززاده گرجی اضافه کرد: باید نگاهمان به حوزه پژوهش در راستای مرتفع‌سازی نیازها باشد وگرنه اثربخشی لازم را ندارد.
گرجی ضمن تاکید بر ضرورت انجام پژوهش، در خصوص پژوهش‌های صورت گرفته طی یک سال گذشته، گفت: تاثیر ناپذیری پژوهش‌ها آفت‌های فراوانی به همراه دارد که از جمله آنها می‌توان به تقلید از دیگران و مقالات خارجی، مدرک گرایی، عدم تحلیل در پژوهش،عدم مخاطب گرایی و… اشاره کرد.
وی تصریح کرد: پژوهش‌ها باید خروجی داشته باشند و راهکار حل مسئله ارائه دهند.
عزیززاده با بیان اینکه رویکرد حوزه علمیه همواره پژوهش محور بوده است، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه نگاه عمیق نسبت به حوزه‌های اندیشه، تفکر و پژوهش دارد و تطبیق آن با دانشگاه اعتبار آن را دوچندان می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی تربیت یافته حوزه علمیه بوده است، افزود: حوزه علمیه اگر در عرصه میدان وارد شود، آثار و برکات اقدامات و فعالیت هایش با تکیه بر آموزه‌های دینی و قرآنی، قابل مشاهده است.
وی یادآور شد: هر اعتباری که به حوزه علمیه تخصیص داده شود، چندین برابر خروجی خواهد داشت و تمامی تصمیمات و امورات ما باید در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی و تحقق فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری باشد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.