پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رشد 30 درصدی تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد در مازندران

0


محمدعلی ورزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اعلام اینکه اقدامات حراستی در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران را تحت عنوان صیانت و پیشگیری پیگیری کردیم.

وی با اعلام اینکه رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی در مازندران تعالی علوم و پرهیز از حواشی است، تصریح کرد: خدمات در دانشگاه آزاد برای پیشرفت، علم و تعالی دانشجویان ارتقا پیدا کرده است.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: جذب حداکثری را در دستور کار قرار دادیم و نشست‌های مختلفی با اساتید و دانشجویان را برگزار کردیم.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای ارتقاء فعالیت‌های علمی دانشگاه گفت: با همدلی و هم افزایی امورات دانشگاه را پیش می‌بریم و برنامه داریم که حواشی را کنار گذاشته و این مجموعه به سمت تعالی سوق داده شود.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر رویکردها به سمت توسعه علم پیش نرود مجموعه دانشگاهی به سمت حاشیه سوق داده می‌شود.

ورزی با اعلام اینکه مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی مازندران فعالیت‌های بسیار مناسبی را آغاز کرده است، افزود: در شرکت‌های دانش بنیان طرح‌های نوآورانه در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران آغاز شده است.

وی ادامه داد: یکی از نکات برجسته‌ای که امروز مانور می‎‌دهیم و تلاش می‌کنیم در شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد خدمات ارزنده‌ای برای توسعه استان مازندران ارائه شود.

ورزی ادامه داد: چشم انداز ما این است که دانشگاه آزاد اسلامی مازندران داری 13 واحد دانشگاهی، هفت واحد مرکز سما و دو پردیس پزشکی خدمات آموزشی مناسبی در استان ارائه می‌دهد.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی کیفیت بخشی مناسبی در حوزه خدمات آموزشی دانشگاه ارائه دهیم.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر 40 هزار دانشجو در سطح این مرکز آموزش عالی آموزش می‌بینند، افزود: نسبت به سال گذشته با رشد 30 درصدی در جذب دانشجو داشتیم.

وی با اشاره به پتانسیل‌های مناسبی که در دانشگاه آزاد وجود دارد، گفت: رقبای بسیار سرسختی داریم که حتی برخی مواقع حاضر هستند که شهریه کمتری دریافت کنند.

ورزی با اعلام اینکه برنامه‌ریزی به سمت کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای در دانشگاه آزاد استان مازندران آغاز شده است، گفت: امکانات و طرح‌های متعددی مصوب شده است که 40 درصد از درآمدهای غیر شهریه ما رشد پیدا کند.

وی یادآور شد: در حال حاضر 70 درصد درآمد دانشگاه آزاد اسلامی از محل دریافت شهریه است که باید تلاش‌ها برای کسب درآمد در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران هدف گذاری برای فعالیت در زمینه سرمایه‌گذاری، پرورش داروهای گیاهی، پرورش گل و گیاه، ماهیان خاویاری و گرم آبی و توسعه کشاورزی را آغاز کردیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما مجتمع بزرگ کشاورزی در دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر هستیم که به روزرسانی این مجموعه آغاز شده است و ظرفیت‌های بسیار مناسبی داریم.

 /86004/غ




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.