پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رزمایش کمک مومنانه هنر ملت ایران را به رخ دشمن کشید

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان میاندورود، اظهار کرد: شکر این نعمت که وضعیت کرونایی بهتر شده این است که در این ماه مبارک باید درب مساجد باز باشد. 

وی با اشاره به اینکه اجتماع در خانه خدا هم برای اقامه نماز جماعت، مراسم ماه رمضان پرشور برگزار شود، افزود: با استقبال از مسجد و برنامه‌های ماه رمضان شکر خود را از اینکه شرایط کرونایی مساعدتر شده را ابراز کنیم تا خداوند این نعمت را بر ما بیفزاید و مستدام بدارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امیدواریم سال ۱۴۰۱ برای مردم بلکه بشریت دستاوردهایی پراز خیر و برکت داشته باشد، اضافه کرد: به برکت رونق معنویت، شکرگزاری از خداوند را می‌توانیم داشته باشیم.

این مسوول با بیان اینکه هرجا مظهر انسانیت، گذشت و ایثار است، آنجا زیبا است، افزود: اینکه انسان به حال همسایه، اقوام و آشنایان بی‌اعتنا باشد از مظاهر شیطانی است و خداوند نمی‌پسندد و دل انسان هم چرکین می‌شود.

 

محمدی لائینی با اعلام اینکه این بسته‌های معیشتی هر کدام‌شان یک خانواده را خوشحال می‌کند و برای چند روز معاش آنان را تامین می‌کند، افزود: همه خیران و کسانی که به‌صورت ریالی و نقدی کمک کردند جای تقدیر دارد.

وی یادآور شد: حادثه‌ای که در حریم قدس رخ داده و اینکه این حرمت شکسته شده برای ما دردآور است؛ در عین اینکه از دست دادن چنین انسان‌های خدومی برای ما سنگین است اینکه چرا در حریم امام هشتم(ع) چنین اتفاقی رخ داده، این برای ما سنگین‌تر است و باید حواس‌مان جمع باشد چرا که می‌خواهند جنگ شیعه و سنی به راه بیندازند.

محمدی لائینی بیان کرد: یکی از دستورات دین به انسان‌های متمکن این است که نیکی کن، همان‌گونه‌ که خداوند به انسان نیکی کرده است که بسیاری از انسان‌های خیر و متمکن به این آموزه عمل کردند که نمونه عینی آن امروز و برگزاری رزمایش مومنانه است.

وی ادامه داد: در این روزهای کرونایی مردم به کمک مردم آمدند و رزمایش کمک مومنانه در اوج شکوفایی، شگفتی و زیبایی از ناحیه خیران مردمی به نمایش گذاشته شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: دشمنان از اینکه با رزمایش کمک مومنانه بستری برای کمک به نیازمندان فراهم شده، بسیار ناراحت و ناخرسند هستند.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه عاقبت بخل هلاکت و عاقبت سخاوت نجات است، گفت: از اینکه مردم ما به این آموزه‌های زیبای قرآنی توجه می‌کنند جای تقدیر دارد به‌ویژه در ماه مبارک رمضان که باید افطار و سحر از تغذیه بهتری  برخوردار باشد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 /۸۶۰۳۴/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.