پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲هزار بسته معیشتی به‌مناسبت دهه فجر در بابل

0

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل؛ علی حسنعلیزاده در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به کمک خیرین ۲ هزار  بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان تهیه و توسط فرماندهان سپاه شهرستان بابل در اختیار قشرهای آسیب‌پذیر شهرستان بابل قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تا به حال ۲۴۶ میلیون و ۶۳۶ هزار ریال بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند از طرف سپاه این شهرستان توزیع گردیده است که این نشان از همت خیرین دارد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج بابل تصریح کرد: از اول سال تا به حال ۵۴۰ میلیون ریال کارت هدیه نیز در اختیار بسیجیان و اقشار آسیب‌پذیر قرار گرفته است.

حسنعلیزاده بیان کرد: در بحث جهیزیه برای خانواده‌های کم‌بضاعت نیز در حال حاضر ۱۲ میلیارد ریال جهیزیه برای ۱۴۶ خانواده کم‌بضاعت توسط خیرین و سپاه استان تهیه و توسط این سازمان در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفته است که امید داریم بتوانیم در آینده نزدیک این رقم را افزایش دهیم.

وی در پایان گفت: در ۴۳ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های فرهنگی و هنری خوبی برای این ایام در نظر گرفته شده است و امید داریم در آخرین روز این ایام که مصادف با راهپیمایی ۲۲بهمن است حضور پرشور مردم بار دیگر در صحنه دشمنان نظام جمهوری اسلامی را ناامید سازد.

 /۸۶۰۵۹/غ/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.