پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه چهاردانگه در شهر کیاسر

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه،‌ ساعت ۹ صبح یکشنبه۱۷ فروردین در سپاه چهاردانگه جلسه پدافند زیستی با حضور حجت الاسلام علیزاده از دفتر امام جمعه محترم بخش چهاردانگه، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و اعضای شورای حوزه امام حسن مجتبی(ع)شهر کیاسر برگزار شد.
رزمایش این روز سپاه چهاردانگه با عنوان مدافعان سلامت و با رمز عملیات یا علی بن موسی الرضا (‌ع) و فرمایشات مسئولین بخش، با شرکت تعداد ۲۵نفر نیروی بسیجی ،۴خودروی تاکتیکی و یک مه پاش توسط سپاه و بسیج انجام شد.
فرمانده سپاه چهاردانگه افزود: سپاه و بسیج از ابتدای شیوع ویروس کرونا در بخش چهاردانگه اقدام به ضد عفونی و پاک سازی محیط های پرخطر ، معابر ‌عمومی و اماکن کرده و این رزمایش نیز در این راستا انجام گرفت.
سرگرد نبوی ادامه داد : نیروی بسیجی یعنی فکر بسیجی یعنی فکر جهادی یعنی خدمت رسانی برای آحاد مردم و امروز این بسیجیان ثابت کردند همچنان پشتیبان ولایت فقیه و همراه و همیار همه ی مردم هستند.
وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج خود را خدمتگزار مردم می دانند، بیان کرد: بسیج و سپاه بسته های معیشتی و بهداشتی در بین اقشار ضعیف و آسیب پذیر بخش چهاردانگه توزیع کرده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
سرگرد نبوی در پایان ضمن قدردانی از امام جمعه محترم بخش چهاردانگه، نیروی انتظامی،شهرداری و شورای شهر کیاسر ،فرماندهان پایگاه های بسیج شهر کیاسر و بسیجیان منطقه از زحمات خالصانه ی جناب آقای پرویز شیخی نیز تشکر کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.