اسماعیل هادی نژاد معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و ورود مسافران به استان مازندران و افزایش حمل و نقل عمومی، دفتر رسیدگی به شکایات در پایانه مسافربری شهرستان ساری راه اندازی شد.
او افزود: این دفتر که در محل نمایندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای مازندران مستقر در این ترمینال مسافربری قرار دارد با مشارکت اداره کل تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن و تجارت اداره میشود.
هادی نژاد گفت: شهروندان و مسافران در صورت هر گونه اعلام شکایتی میتوانند به این دفتر مراجعه نمایند.
او با اشاره به اینکه در طرح نوروزی امسال از تمامی ظرفیتها برای نظارت بر بازار و واحدهای خدماتی استفاده شده است، افزود: با هر گونه تخلف برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در پایان از عموم هم استانیهای عزیز درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و … مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام نمایند.