پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راهکارهای کاهش مصرف برق در ایام پیک مصرف/ پاداش صرفه‌جویی ۲۰ برابر شد

0

سیدکاظم حسینی‌کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به پاداش ۲۰ برابری صرفه‌جویی برق اظهار کرد: در صورتی‌که مشترکان بتوانند میزان مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند تا ۲۰ برابر قیمت فروش برق پاداش دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه قیمت تقریبی هر کیلوات ساعت برق برابر ۱۰۰ تومان است، افزود: در صورت رعایت الگو و کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ازای هر یک کیلوات ساعت ۲هزار تومان تخفیف و پاداش تعلق خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران تصریح کرد: تفاوتی که طرح پاداش صرفه‌جویی برق با طرح سال گذشته دارد این است که در سال جاری مبلغ پاداش صرفه‌جویی تا ۲۰ برابر افزایش داشته؛ در حالی که سال گذشته این مبلغ ۵ برابر بود و این طرح شامل همه مشترکان می‌شود.

حسینی‌کارنامی با تقدیر از  همکاری و همراهی مشترکان در تابستان سال گذشته، گفت: در سال جاری اگر مشترکان بتوانند در ماه‌های گرم سال( ۱۵خرداد تا ۱۵ شهریور) مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش داده و به ۵۰ درصد الگوی مصرف برسانند، به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف معادل ۲هزار تومان پاداش گرفته و از دولت بستانکار می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  مصرف نکردن دستگاه‌های برقی غیرضروری، کاهش مصرف در ساعات ۱۴ تا ۲۱، استفاده از وسایل برقی پربازده به‌ویژه لوازم سرمایشی و کولرهای کم مصرف، خاموش کردن لامپ‌های اضافی،استفاده از دور کند کولر و رعایت دمای آسایش یعنی تنظیم دمای آن روی ۲۴ درجه از جمله راهکارهای کاهش مصرف برق در تابستان و اختصاص پاداش به مشترکان محسوب می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.