پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راهبرد تحریم آمریکا شکست خورده است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر؛ امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی عصر امروز در نخستین همایش ملی جهاد تبیین با رویکرد دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی(ره) نوشهر برگزار شد با بیان اینکه اسلام اساسا دین تبیین است اظهار کرد: یکی از علل پیروزی انقلاب اسلامی نیز همین امر بوده است که بر اثر عامل تبیین بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از مبانی و آموزه‌های عالی اسلام است که یک انقلاب تبیینی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در این انقلاب اسلامی مشی مسلحانه را در آن نفی کرده است افزود: نفی مشی مسلحانه در دوران مبارزات انقلابی یکی از راهبردهای اساسی امام راحل بوده است.

اکرمی‌نیا با بیان اینکه اتکا رهبران انقلاب اسلامی صرفا به تبیین، روشنگری و تنویر افکار عمومی بوده است عنوان کرد: یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی نشستن آموزه های اسلام به جان و تن مردم بوده است.

وی افزود: اگر امروز خواهان تداوم انقلاب اسلامی هستیم باید به جهاد تبیین توجه کنیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه با بیان اینکه در آن طرف جبهه امپراطور شیطانی رسانه ای گسترده ای را می بینیم تصریح کرد: رسانه های جبهه شیطانی امروز توانستند با ایجاد دیکتاتوری رسانه ای در سطح جهان، فرهنگ و سبک زندگی غربی را در بسیاری از سرزمین ها و مناطق مختلف جهان حاکم کند که البته با چالش های اساسی امروزه مواجه هستند.

وی به اهمیت و ارزش جهاد تبیین برای حفظ پویایی انقلاب و نظام اشاره کرد و ادامه داد: به فرمونده مقام معظم رهبری جهاد فقط شمشیر گرفتن و جنگ نیست، جهاد شامل فکری، علمی، تبیینی، تبلیغی و مالی است.

اکرمی‌نیا افزود: جهاد تبیین اقدام همه جانبه علاقمندان، دلسوزان، اندیشمندان و آحاد مردم در تبیین و تشریح دستاوردها، آرمان، اهداف و عملکرد انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره اینکه جهاد تبیین بیان آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی است اظهار داشت: بیان این موضوع که کشور ایران در کجا بوده و امروز به برکت انقلاب اسلامی به کجا رسیده یک تبیین است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با عنوان اینکه امروز چالش بر سر اقتدار نیروهای لبنانی و فلسطینی بوده و ناشی از آثار و برکات جمهوری اسلامی است گفت: روزی از دادن سیم خاردار به ایران جلوگیری می‌شد و امروز بحث اصلی غرب و تمام توانشان این است که موضوع صدور پهپادهای ایرانی به روسیه را بررسی کنند و این ناشی از اقتدار ایران است.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه فناوری های پیشرفته و صنعت هسته ای که کشور ایران را جز هشت کشور دارنده چرخه کامل سوخت فناوری هسته ای قرار داده است اشاره کرد و بیان داشت: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در نانوفناوری جز کشورهای پیشرفته محسوب می‌شود و رتبه ششم را به خود اختصاص داده است.

اکرمی‌نیا با بیان اینکه ایران در حوزه سلول‌های بنیادی و سایر علوم و فناوری ها جز کشور های پیشرفته محسوب می شود افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در بیش از ۴۰ حوزه فناوری و دانش نوین جز ۱۰ کشور اول دنیا محسوب می شود که بیان این دستاوردها را از مظاهر جهاد تبیین است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه از اوایل قرن بیستم تا اواخر همین قرن شاهد شکل گیری استعمار نو هستیم که عمدتا از ابزار سیاسی و اقتصادی استفاده کرده است گفت: استعمارگران با استفاده از ابزار تحریم اقتصادی به سرزمین های مستعمره تاختند و منابع و مواد اولیه کشورهای مستضعف را تحت استعمار، غارت و چپاول کردند که کشور ما در دوران پهلوی اول و دوم آن را تجربه کرده است.

وی افزود: امروز ابزارهای که استعمارگران از آن استفاده می کنند ابزارهای فرهنگی و عمدتا رسانه ای است که حدود ۲۰ هزار شبکه ماهواره ای فعال هستند و نزدیک به ۳۰۰ کانال ماهواره ای فعال به علیه جمهوری اسلامی ایران برنامه پخش می‌کنند.

 اکرمی‌نیا با عنوان اینکه امپراطوری شیطانی رسانه‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته است عنوان کرد: نظام مقدس اسلامی روی پای خود ایستاده و در حال پیشرفت است و دشمنان انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های مواجهه با نظام مقدس اسلامی با شکست مواجه شدند.

وی با بیان در حوزه نظامی سطح بازدارندگی خود را بالا برده‌ایم افزود: راهبرد تحریم آمریکا نفس های آخر خود را کشیده و شکست خورده است.

 /۳۱۴۱/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.