پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رازجویان: بهره‌برداری از 877 پروژه عمرانی مازندران در دهه فجر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی رازجویان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با پروژه‌های دهه فجر اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و برای استفاده بهینه از اعتبارات استانی کمیته تخصیص بودجه در استانداری مازندران تشکیل شده است.

وی گفت: اعتبارات استان مازندران با رویکرد ملی، استانی و شهرستانی تقسیم‌بندی شده است.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه در ایام دهه فجر استان مازندران ۸۷۷ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۵۹۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: کلنگ‌زنی ۷۲ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۲۳ میلیارد تومان دیگر در دستور کار است.

وی خاطر نشان کرد: ۱۲۹ پروژه و طرح اشتغالزایی با اعتبار ۹۷۰ میلیارد تومان که زمینه اشتغال ۸۸۶ نفر را فراهم می‌کند.

رازجویان از افتتاح ۳۴ پروژه با اعتبار ۵۹ میلیارد تومان در بخش شهرداری‌های استان خبر داد و گفت: همچنین پروژه‌های در سطح دهیاری‌ها استان مازندران و راه روستایی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اعلام اینکه شرکت توزیع برق مازندران بیشترین پروژه را افتتاحی ایام الله دهه فجر مربوط به توزیع برق مرکز و غرب استان است.

معاون عمرانی استاندار مازندران بیشترین اعتبارات اختصاص یافته پروژه‌های افتتاحی را مربوط به شهر ساری با اعتبار ۶۶۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای شهرستان رامسر ۲۱۱ میلیارد تومان و بهشهر ۲۰۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: همچنین در ساری ۱۱۹ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و بابل با ۸۸ پروژه و نوشهر با ۸۱ پروژه شهرستان‌های هستند که بیشترین پروژه‌های افتتاحی در آنها انجام می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.