پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران: خداحافظی روسای مراکز کشاورزی که توان کار کردن ندارند

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن عنایتی کلیجی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی مازندران که به صورت وبینار با مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها اظهار کرد: مسؤولان مراکز جهادکشاورزی برخی شهرستان‌ها در این چند روز تعطیلات حضور فعال داشتند اما برخی مراکز به این مصوبه‌ای که از سوی سازمان جهادکشاورزی مازندران ابلاغ شد توجه نکردند و این موضوع مورد پیگیری جدی قرار می‌گیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه امروز روز پایانی تعطیلات بود، تلاش‌مان بر این بود، مدیریت مطلوبی بر نظارت بازار داشته باشیم تا مشکلی در تامین و توزیع گوشت مرغ و سایر کالاهای اساسی نداشته باشیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران اظهار کرد: معاونان و مدیران ستادی جهادکشاورزی مازندران در این ایام حضور فعالانه داشتند و با حضور جهادی در بازار و مزارع و عرصه‌های تولیدی، کمک کردند تا خللی در تنظیم بازار و تولید کشاورزی شاهد نباشیم که جای تقدیر دارد و تمامی مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و روسای مراکز هم باید اینگونه کار کنند.

عنایتی اضافه کرد: مدیران جهادکشاورزی شهرستان‌ها باید نظارت بر واحدهای مرغداری و فارم‌های تولید داشته باشند چرا که در برخی سالن‌های مرغداری شاهد این هستیم مرغ‌ها بیشتر از ۴۵ روز است و هنوز خارج نشده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: روسای مراکز جهاد کشاورزی با توجه به شرایط کاری خود می‌توانستند واحدهای مرغداری را تحت کنترل داشته باشند که از این موضوع غفلت کردند چرا که برخی مرغداری‌ها سن مرغ‌های آنها بالاتر از ۵۰ روز است.

مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی در استان مازندران گفت: مدیران جهادکشاورزی شهرستان‌ها به همراه روسای اداره دامپزشکی و مسؤولان مراکز جهاد کشاورزی از واحدهای مرغداری مناطق خود پایش و نظارت داشته باشند.

عنایتی ادامه داد: مرغ منجمد در انبارهای پشتیبانی امور دام ذخیره‌سازی شده و توزیع آن در استان در حال انجام است و مشکلی در توزیع وجود ندارد و مدیران جهادکشاورزی شهرستان‌ها اقدام به توزیع در شهرستان خود کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمام آمارهایی که اعلام می‌کنم واقعی است چرا که بر این باور هستم نباید آمار غیرواقعی داد و با آمارسازی باعث گمراهی و اشتباه تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: حلقه ستاد و مراکز جهادکشاورزی باید محکم و قوی باشد و مسؤولان مراکز جهاد کشاورزی همانند مدیران پای کار بیایند و رئیس مرکزی که توانمندی این کار را ندارد می‌تواند از این مسؤولیت خداحافظی کند.

پایان پیام/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.