پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیگر اجازه نمی‌دهیم حسین و حسین‌های زمان به شهادت برسند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، اما جمعه ساری گفت: جبهه کارزار و جبهه حسینی با جبهه یزیدی تمام شدنی نیست، جبهه کارزار حسینی در زمان بعد از امام حسین هم وجود داشت و تا آخر هم وجود دارد، اما در این کارزار اجازه نمی‌دهیم که دیگر حسین و حسین‌های زمان به شهادت برسند و یزید و یزیدیان زمان را ذلیل و نابود خواهیم کرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در نماز جمعه ساری در جمع نمازگزاران با تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) اظهار کرد: بهترین خوبی‌ها اخلاق نیک و گره گشایی از کار مردم است که سبب شادی دل مومنان می‌شود.

وی افزود: برای زنده نگهداشتن اسلام لازم است جانی و مالی هزینه کنیم و مردم کشور هم در تمام صحنه‌های انقلاب وفاداری خود به دین اسلام نشان دادند.

خطیب نماز جمعه ساری یادآور شد: دانش‌آموزان ما در هفدهمین المپیاد جهانی با پنج مدال طلا قهرمان جهان شدند برای کشور افتخار آفریدند و این سربلندی را به مردم کشور تبریک عرض می‌کنیم.

امام جمعه ساری به هفته دولت و اقداماتی که دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌رسانی به مردم داشتند اشاره کرد و گفت: ما قدردان خدمات دولتمردان هستیم و برای دولت جدید هم آرزوی توفیقات داریم و امیدواریم پای علم انقلاب خدمات ارائه دهند.

آیت الله لائینی تاکید کرد: امروز استاندار مازندران و دستگاه‌های اجرایی استان صاحبان میز خدمت در نماز جمعه بودند لازم است به مراجعان امروز نگاه ویژه‌تری داشته باشند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.