پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا با نماینده ولی فقیه در استان مازندران

در راستای توانمندسازی امامان روستاها در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و دیدار با مسئولین استانی اعضای این قرارگاه با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، عادل الندانی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان پشتکوه از دیدار اعضای این قرارگاه با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران خبر داد.

وی گفت: در راستای توانمندسازی امامان روستاها در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و دیدار با مسئولین استانی اعضای این قرارگاه با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

الندانی در ادامه افزود: در این دیدار ابتدا حجت الاسلام والمسلمین ترابی نسب معاون هماهنگ کننده ستاد ملی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه توضیحاتی را در خصوص فلسفه ی تشکیل این قرارگاه دادند. در ادامه نیز مهندس آهنگران جانشین قرارگاه پیشرفت و ِآبادانی سپاه کربلا نیز فعالیت های این قرارگاه در دهستان های سه هزار تنکابن، پشتکوه ساری و اهداء بهشهر را تشریح کرد و توضیحاتی را نیز در خصوص مشارکت های مردمی در اجرای پروژه های عمرانی و راهبری امامان روستاها در سطح دهستان ها بیان داشت.
الندانی ادامه داد: همچنین حجت الاسلام

عیسی زاده از دهستان شهداء بهشهر، حجت الاسلام آرمات از روستای کردمیر دهستان ، پشتکوه و حجت الاسلام ملک محمدی از دهستان سه هزار به تشریح مختصری از فعالیت های خود در سطح روستاها و دهستان ها پرداختند.

در پایان نیز نماینده ولی فقیه در استان ضمن قدردانی از اقدامات اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در استان به جهت فعالیت های مستمر و عام المنفعه در سطح روستاهای محروم؛امامان روستا را نقطه ی عطف و سازنده ی فعالیت های این قرارگاه دانست و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت کردند.

الندانی گفت: هفته ی گذشته نیز با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران و برخی دیگر از مسئولین استانی، شهرستانی و بخش چهاردانگه برخی پروژه های این قرارگاه در سطح دهستان پشتکوه افتتاح شد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان پشتکوه در پایان گفت: با یاری خداوند متعال و همت بلند مردم در سطح روستاهای این دهستان انشاالله در سال ۱۴۰۰ نیز شاهد اتمام سایر پروژه های این قرارگاه خواهیم بود و پروژه های جدید دیگری را نیز در هر ۵ محور اصلی این قرارگاه در سطح دهستان پشتکوه عملیاتی خواهیم کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.